معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای دانشجوی طرح ولایت آذربایجان شرقی گفت: جرم افرادی که رفتند و امنیت ایجاد کردند تا شما در امنیت باشید و در امنیت انتخابات برگزار کنید چیست؟
کد خبر: ۸۸۸۷۱۸۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اکبر پورجمشیدیان افزود: هجمه سنگین از طرف دشمنان خارجی و داخلی و ناآگاهان، نسبت به مجموعه سپاه و ماموریت های آن قابل توجه و تامل و رفع بعضی ابهامات درمورد کارها و ماموریت هایی که انجام می دهیم لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: زمانی که حضرت امام خمینی(ره) فرمان تشکیل سپاه پاسداران را دادند، دقت و اشراف داشتند که دستگاه های نظامی و امنیتی در کشور وجود دارد و با وجود آن دستگاه ها، امام (ره) فرمان تشکیل سپاه پاسداران را صادر کردند. اگر قصدشان تقویت بنیه امنیتی و نظامی بود، می فرمودند جوانان انقلابی وارد ارتش و دیگر دستگاه ها شوند. اینکه امام(ره) فرمان تشکیل سپاه را دادند نیتی فراتر از انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی داشتند.

سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: امر نظامی محدود به شرایط خاصی است؛ حال که جنگ تمام شده چرا نیروی نظامی داشته باشیم و هزینه شود؟ عده ای می گفتند ارتش و سپاه را ادغام کنیم و اولین کسی که با این حرف مخالفت کرد، بنیانگذار جمهوری اسلامی و سپس حضرت آقا بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: اینکه سپاه پاسداران در عرصه های مختلف در مواقع لزوم وارد می شود و ماموریت هایی برای خودش ردیف کرده و انجام می دهد؛ اینطور نیست که تشخیص خودش باشد و خودسرانه فرماندهان سپاه این کار را انجام دهند. مثلا در عرصه مسایل فرهنگی و یا مسایل سیاسی و بصیرت افزایی افکار عمومی وارد شود یا در عرصه مسایل سازندگی اگر پاسدار های ما ورود می کنند و در عرصه اقتصادی، این را جزء وظایف خود می دانند.

پورجمشیدیان تاکید کرد: این جزو قانون است که در زمان صلح امکانات و تجهیزات نیروهای مسلح باید در خدمت سازندگی و عمران کشور قرار گیرد. این قانون اساسی و سرمایه کشور است، نیروی متخصصی که زمان دفاع مقدس سیزده کیلومتر پل را روی باتلاق هور و هویزه زد را کنار بگذاریم و خارجی ها را بیاوریم بزنند؟ اساسا با منطق و تفکر انسان عاقل جور در نمی آید.

وی اظهار کرد: فرض کنید الان مشخص شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این طرح هایی که اجرا کرده 10 هزار میلیارد هم برده، که نبرده، این درآمد از آن کیست؟ جیب پاسداران و فرماندهان؟ خیر، وارد خزانه این دولت و نظام می شود.

ارسال نظرات