خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انتشار خبر درگذشت یک دختر جوان مبتلا به «ای‌بی» در یکی از بیمارستان های دولتی تهران، نسبت به آمادگی سپاه برای پذیرش این بیماران در بیمارستان های زیر پوشش سپاه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۸۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶

 به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه فیروزکوه؛ این بیمار به دلیل پیشرفت بیماری خود و عفونت فراگیر در بدن نیاز به انجام عمل های پیشرفته و تخصصی داشت با وجود این مسئولان بیمارستانی از پذیرش این بیمار به بهانه های مختلف سرباز زدند و در نهایت به دلیل حاد بودن نوع بیماری این دختر 27 ساله جان خودش را از دست داد.

  ساعتی پس از انتشار خبر مربوط به این بیمار، سردار سرلشکر پاسدار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه در جریان موضوع قرار گرفت و بلافاصله معاون بهداشت و امداد و درمان و آموزش پزشکی خود را مامور پیگیری و رسیدگی به وضعیت این بیمار و کمک به خانواده وی کرد.

 در همین رابطه سردار دکتر احمد عبداللهی معاون بهداشت و امداد و درمان وآموزش پزشکی سپاه با حضور در خانه کودکان پروانه ای با مسئولان این مرکز دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

 سردار عبداللهی در این دیدار گفت: با وجود امکانات گسترده درمانی موجود در کشور نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. ما در بیمارستان های تخصصی خود در سراسر کشور آمادگی پذیرش تمام این بیماران را داریم و در همین ارتباط نیز بر حسب نیاز بیماران 2 تا 3 تخت بیمارستانی مرکز تخصصی و فوق تخصصی حضرت بقیه الله در تهران را به بیماران پروانه‌ای اختصاص می‌دهیم که از این پس پذیرش آنها بدون مشکلات و روند اداری حال حاضر با معرفی خانه «ای‌بی» به آسانی صورت پذیرد.

 

 

ارسال نظرات