جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

تقویت برنامه های فرهنگی کوبنده ترین راه مقابله با جنگ نرم است

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت:تقویت برنامه های فرهنگی و حجاب در جامعه کوبنده ترین راه مقابله با جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۵۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛جشنواره عروسک قشنگ من همزمان با هفته عفاف و حجاب در نخل پیر مرد برگزار شد.

 

 در "جشنواره عروسک قشنگ من" که با استقبال کودکان برگزار شده بود، ۱٨۰عروسک به دبیرخانه این جشنواره تحویل داده شده بود.این جشنواره درواقع باهدف نهادینه کردن فرهنگ حجاب وعفاف در نسل آینده برگزار شده بود.

 

سرهنگ "علی نژاد" جانشین سپاه امام سجاد(ع) در این مراسم از حجاب چادر و برقع بندری به عنوان "حجاب برتر" نام برد وگفت : این نوع حجاب، بهترین نوع حجاب و پوشش را به خانم می دهد.

 

وی افزود: نیاز است که در جامعه امروزمان ، حرکت عفاف وحجاب ادامه یابد واز برگزاری اینگونه برنامه ها حمایت های لازم صورت پذیرد.

 

علی نژاد با قدردانی از برگزار کنندگان "جشنواره عروسک قشنگ من" در این محله حاشیه نشین وتاکید بر برگزاری چنین جشنواره ها وبرنامه هایی در داخل محلات، خواستار حمایت مسئولان از برگزاری برنامه ها در داخل محلات شد.

 

جانشین سپاه امام سجاد (ع) تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه ها وجشنواره هایی مرتبط با حجاب وعفاف و پاکدامنی در شرایطی که دشمن تلاش دارد،آنرا حجاب زنان ایرانی بگیرد، بسیار اهمیت دارد واین برنامه ها باعث توسعه و ترویج فرهنگ حجاب وعفاف می شود وباید برنامه ها را به داخل محلات ومناطق مختلف کشاند و اجرا کرد و اوج یک انسان کامل با حجاب وعفاف  به منصه ظهور می رسد.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکیدات دین ،امام (ره) و رهبری ووصیت نامه شهدایمان بر حجاب وعفاف است و شهدا ،داشتن حجاب توسط زنان را کوبنده تر از خون شهید خوانده اند و شهیده"طیبه واعظی" گفته است که مرا بکشید و چادر را از سرم نکشید که نشانه جایگاه والای حجاب وعفاف است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار