قائم مقام هیات تیراندازی با کمان یزد:
قائم مقام هیات تیراندازی با کمان استان یزد گفت: هیت تیراندازی با کمان استان دارای ورزشکاران با استعدادی امیدواریم در آینده بتوانیم استان یزد را به قطب ورزش تیراندازی با کمان تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۶۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، قائم مقام هیات تیراندازی با کمان استان یزد در مصاحبه با خبرنگار ما، با بیان اینکه ورزش تیراندازی با کمان جز ورزش های اولویت دار در استان است، اظهار کرد: در استان یزد در مجموع 15 رشته ورزشی از اهمیت برخوردار است که تیراندازی با کمان جز سه رشته اصلی ورزش یزد قرار گرفته است.

رضا نارگانی در ادامه افزود: با برنامه ریزی مناسب در این رشته ورزشی شاید بتوانیم در المپیک 2020 یک نماینده از استان یزد داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه یزد هیچ وقت نماینده ای در المپیک نداشته است در این راستا کمیته ای با دستور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد تشکیل شده و با شناسایی افراد با استعداد در رشته تیراندازی با کمان، با هماهنگی با فدراسیون روی آنها سرمایه گذاری کرده تا بتوانیم حداقل در این رشته ورزشی نماینده ای در المپیک داشته باشیم.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق اذعان کرد: هیت تیراندازی با کمان استان ورزشکاران بسیار با استعدادی مانند امیر کاظم پور، مبینا فلاح و ثمانه رمضان پور است که امید داریم در آینده بتوانیم استان یزد را به قطب ورزش تیراندازی با کمان تبدیل کنیم.

وی ابراز کرد: در حال حاضر در حال آماده سازی برای اعزام تیم نوجوانان استان یزد در مسابقات انتخابی کشور و همچنین برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان بسیج هستیم که در سطح استان برگزار می شود.

نارگانی به مقام های کسب شده ورزشکاران یزدی در این رشته اشاره کرد و افزود: رضا شعبانی و مبینا فلاح سال گذشته در مسابقات جهانی در آمریکا به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: امیر کاظم پور نیز از جوانان یزد عضو ثابت تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کاپوند است که در چندین سال متوالی مقام های کشوری و جهای را به دست آورده است.

قائم مقام هیات تیراندازی با کمان استان یزد گفت: در حال حاضر 12 سالن تمرین این رشته در سطح استان داریم که 7 مورد از آنها به صورت اختصاصی می باشد. چهار سایت میدان مادر، رحمت آباد نصیری و زمین جنب سینما تک در شهرستان یزد واقع شده که تمام آنها به صورت اختصاص در این رشته است.

ارسال نظرات