سازماندهی 18 پایگاه طرح غنی‌‌سازی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان در سطح مساجدقروه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: به منظور غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان تعداد ۱۸ پایگاه طرح غنی‌‌سازی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان در سطح مساجد و مراکز فرهنگی شهرستان قروه تشکیل و سازماندهی شده است.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۹۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت : برنامه‌های طرح اوقات فراغت در تابستان سال جاری به صورت ویژه برگزار می‌شود.
 

وی افزود: به منظور غنی‌‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان تعداد ۱۸ پایگاه این طرح ویژه نوجوانان و جوانان در سطح مساجد و مراکز فرهنگی شهرستان تشکیل و سازماندهی شده است.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه محور فعالیت‌های طرح اوقات فراغت را برگزاری گفتمان‌های اندیشه جوانان با موضوعات متنوع عنوان و بیان کرد: فعالیت‌های جانبی نظیر برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی پرورشی و اردوهای زیارتی از جمله فعالیتهای طرح اوقات فراغت است.
 

وی اعلام کرد: چون قلمها و فکرها و برنامه های منحرف زیادی است که اوقات فراغت جوانها را پر می‌کند و از راه صحیح دینی و اسلامی دور می‌کند باید مسئولین با هماهنگی و کارشناسی به نحو مطلوب اوقات فراغت را برنامه ریزی کنند.
 

حجت‌الاسلام حسن رهبر افزود: در علوم پایه برنامه ریزی های دقیق انجام می گیرد باید در زمینه های قرآن و آشنایی با مسائل اعتقادی و آشنایی با مسائل اعتقادی هم برنامه ریزی مطلوب انجام پذیرد تا منتج به نتیجه شود.
 
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در پایان گفت: باید در این کلاس‌ها از شور و نشاط بیشتری استفاده شود تا ضمن رفع خستگی تحصیلی دانش آموزان جذابیت بیشتری برای آن داشته باشد.

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات
آخرین اخبار