خبرهای داغ:
صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت المقدس با حضور 2 گردان بیت المقدس و گردانهای امام حسین(ع) و الزهراء(س) در شهرستان چایپاره برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۴۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس شورای تامین شهرستان چایپاره با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج مقتدرتر از قبل در همه عرصه ها هستند ضامن امنیت کشور ما بوده و هستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج با خودباوری و خودکفایی در عرصه های نظامی و سازندگی توانسته است به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به پیش ببرد و در این راه خیلی خوب عمل کرده است.

اصغری افزود: دشمنان ما با دیدن شهرکهای موشکی زیرزمینی سپاه به خود لرزیدند و اگر شهرکهای موشکی زیردریایی خود را به نمایش بگذاریم آنوقت سکته ناقص شان به سکته کامل تبدیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان چایپاره با اشاره به رزمایش بزرگ گردانهای بیت المقدس به حفظ آمادگی رزمی و دفاعی بسیج و سپاه قهرمان پرداخته و این رزمایش ها را مایه آرامش و امنیت بخشی به کشور و مایه ترس و سرخوردگی دشمنان ایران اسلامی دانستند.

رئیس شورای تامین شهرستان چایپاره تصریح کردند: از اول انقلاب اسلامی این سپاه و بسیج بودند که در مقابل همه فتنه ها و تهدیدها ایستاده اند و امروز نیز ما افتخار می کنیم به این بسیجیان که دشمنان از آنها در هراس هستند و با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و این بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه هیچ تهدیدی کشور و ملت ما را تهدید نمی کند.

ارسال نظرات