خبرهای داغ:
مربي تيم هیأت‌ تكواندو استان قم گفت: چهار تكواندوكار قم امروز در پيكارهاي انتخابي تيم ملي براي اعزام به مسابقات 2017 نظاميان جهان به روي شياپچانگ مي‌روند.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۷۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، روح‌الله رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با حضور چهار نماینده قم از امروز شاهد برگزاری مسابقات آزاد تکواندو نیروهای مسلح به منظور شناخت برترین‌های اوزان مختلف برای تشکیل اردوی تیم ملی اعزامی ایران به مسابقات نظامیان جهان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از امروز در خانه تکواندو برگزار می‌شود، اضافه کرد: تکواندوکاران شرکت کننده در مسابقات آزاد انتخابی نیروهای مسلح به منظور کسب مجوز حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات نظامیان جهان در هشت وزن با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

مربی تیم هیأت‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: این رقابت‌ها از امروز در اوزان منهای 54، 58، 63، 68، 74، 80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم به انجام می‌رسد و چهار تکواندوکار آماده قم در اوزان منهای 63، 68، 74 و 87 کیلوگرم برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

وی با اشاره به اسامی تکواندوکاران قمی حاضر در این مسابقات، عنوان کرد: مرتضی قنبری در وزن منهای 63 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن منهای 68 کیلوگرم، محمد صفایی در وزن منهای 74 کیلوگرم و محسن جباری در وزن منهای 87 کیلوگرم برای کسب سهمیه و مدال مسابقه می‌دهند.

رضاپور خاطرنشان کرد: عضویت در کادر رسمی شامل سربازان وظیفه و بسیجیان فعال، داشتن کارت با گواهی ثبت حکم کمربند کوکی‌وان و کارت گلوبال، همراه داشتن دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح یا بیمه ورزشی و همچنین ارائه ارائه کارت بسیج فعال و معرفی نامه از تربیت‌بدنی سپاه‌های استانی و بسیج مورد تأیید تربیت بدنی سپاه مدارکی هستند که نمایندگان قم برای حضور در این انتخابی ارائه کردند.

وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها مدال‌آوران مسابقات سیزم 2015 در کره‌جنوبی، نفرات اول مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در سال 96، قهرمان و نایب‌قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی 2017، نفرات برتر  رنکینگ لیگ برتر سال 95 که دارای هفت پیروزی هستند، نفرات اول هر وزن لیگ نقش جهان، نفرات اول و دوم مسابقات سربازان نیروهای مسلح در سال 95 و  نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی پایوران نیروهای مسلح مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها