خبرهای داغ:
سالک در تبریز:

اهتمام به مسائل غیرفرهنگی در بودجه ها بیشتر از فرهنگ است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ در شرایط فعلی مظلوم مانده است، گفت: در بودجه ها آن مقدار که به موضوعات غیرفرهنگی اهتمام و توجه می شود، توجه به موضوع فرهنگی کم است.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۸۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از دفتر ارتباطات مردمی محمد اسماعیل سعیدی، حجت الاسلام احمد سالک روز شنبه در نشست مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای فرهنگی استان آذربایجان شرقی در تبریز افزود: متاسفانه به آسیب های اجتماعی و فرهنگی کمتر رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: در آذربایجان شرقی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات بسیار خوبی انجام شده که نشان از عمق تفکر مدیریت ارشد استان نسبت به این مسائل است.
حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه تمام وزارت خانه ها باید پیوست فرهنگی داشته باشند، گفت: مدیران ملی ما نسبت به مسائل دینی و فرهنگی توجه کمتری دارند و این کم توجهی اثر خود را در مدیران استانی نیز گذاشته است.
وی اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به انسجام در خصوص مساجد کشور تلاش می کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه که نباید نسبت به ماهواره ها و فضای مجازی غافل شد، اظهار کرد: دشمنان نظام از این طریق جوانان ما را هدف قرار داده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها