خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجوئی آذربایجان شرقی:

توجه به مسائل فرهنگی از اهم فعالیت جهادگران در روستاهاست

مسئول بسیج دانشجوئی آذربایجان شرقی روز گذشته در جمع خبرنگاران توجه به مسایل فرهنگی در مناطق محروم و روستائی را از رویکردهای مهم گروه های جهادی دانست.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۱۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبداله شادی گفت: شرایط امروز جامعه روستائی به علت گسترش فضای مجازی به شدت فرق کرده و همین مساله لزوم فعالیت های فرهنگی را در روستاها ضروری می کند.

وی افزود: لزوم انجام کارهای فرهنگی با محوریت تقویت بنیان خانواده و آگاهی بخشی به جوانان از محورهای مهم فعالیت گروه های جهادی در روستاهاست.

شادی، اعتیاد و مشروبات الکلی را از جمله آسیب های اجتماعی و فرهنگی مناطق روستائی بیان و ابراز امیدواری کرد: با همدلی مسئولان بتوانند این آسیب ها را به حداقل برسانند.

وی آموزش را مهم ترین مساله در آگاهی بخشی مردم روستایی و حاشیه شهرها عنوان و بیان کرد: در این خصوص گروه های جهادی چندین سال است که فعالیت دارند و امسال نیز در کنار دیگر گروه های جهادی توجه به بحث آموزش و مسائل فرهنگی از اهم فعالیت هاست.

شادی در ادامه تلاش برای راه اندازی گروه های مطالبه گری را جزو برنامه های بسیج دانشجوئی خواند و ادامه داد: این گروه ها با هدف تهیه بسته های پیشنهادی برای ایجاد روند رو به رشد شرایط موجود به وضع مطلوب ایجاد شدند و امیدواریم مسئولان نسبت به راه اندازی این گروه ها مشتاق باشند نه اینکه عده ای با آن مقابله کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها