فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) گفت: یکی از شاخصه هایی که مسئولین بسیج دانشجویی همه باید آن را داشته باشند ایثارگری و مجاهدت است.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۲۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در دوره توجیهی تشکیلاتی شهید حمزه ویژه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان سمنان گفت:یکی از مهمترین نکات که باید مسئولین بسیج دانشجویی در نظر بگیرند ایجاد زمینه برای حض.ر هرچه بیشتر جمعیت دانشجو و جوان کشور در فعالیت های اجتماعی جامعه است.
سید محمدتقی شاهچراغی گفت:دشمنان نظام در حال حاضر سعی میکنند تا با شیوه های مختلف جوانان را در جامعه اسلامی منزوی کنند و آنها را به سمت فرهنگ جوامع غربی بکشانند که بسیج دانشجویی باید با توجه به مخاطب خود که از جوانان دانشجو تشکیل میشود به مقابله با دشمن بپردازد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) گفت:یکی از شاخصه های پذیرفتن مسئولیت در بسیج دانشجویی ایثارگری است چرا که مسئولین بسیج دانشجویی با ایثارگری و مجاهدت خود به مقابله با تهاجمات فرهنگی که دانشجویان را هدف گرفته بروند.
شاهچراغی در ادامه گفت:یکی از کلید واژه های مهمی که در کلام مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) بر آن تاکید شده کلمه وحدت است که شما مسئولین در بسیج دانشجویی باید تمام تلاشتان را برای ایجاد وحدت بکنید و با ایجاد وحدت در دانشگاهها دایره بسیج دانشجویی را در دانشگاهها وسیع تر کنید.
سردار شاهچراغی در پایان ضمن تجلیل از برگزاری این دوره و تاکید بر مستمر بودن این دوره ها گفت:یکی از اصلی ترین برنامه های بسیج دانشجویی باید جذب حداکثری باشد تا با تمام توان خود در عرصه های علمی و فرهنگی و مخصوصا سازندگی نقش آفرینی کنید و با ایجاد همدلی و وحدت به کمک مظلومان و. مردم محروم بروید.
ارسال نظرات