با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان؛

جلسه کارگروه سلامت شهرستان مریوان برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت شهرستان با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان به منظور بررسی و راهکارهای اجرایی مربوط به حوزه سلامت در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۲۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه کارگروه سلامت شهرستان به منظور بررسی و راهکارهای اجرایی مربوط به حوزه سلامت در شهرستان مریوان به ریاست مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان و با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان و سایر اعضاء کارگروه در سالن جلسات مرکز بهداشت برگزار گردید.

 

در این جلسه ابتدا دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گزارشی از اقدامات انجام گرفته بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت شهرستان را ارائه داد.

 

سپس مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان به منظور اجرای بهتر مأموریت های بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت شهرستان در هر موضوعی که لازم باشد ورود پیدا کرده و کمک به حل مشکلات حوزه سلامت را جزو وظایف خود می داند.

 

آقای کاوه افزود:  خوشبختانه در جلسات کارگروه سلامت، پتاسیلی که در اختیار بسیج است اکثراً افراد نخبه شهرستان، استان و کشور در این مجموعه عظیم داریم که می تواند با توجه به درک ملموس و عینی شرایط مسایل و مشکلات را شناسایی کرده و با تخصص های که در این زمینه هست راهکار علمی و منطقی ارائه دهند.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار