امام جمعه سامان با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه الهی فقط در فرعیات و مسائل جزئی نباید منحصر شود.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۵۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن ملک پور ، امام جمعه شهرستان سامان اظهار کرد: در دین اسلامی عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین و مستضعفان نداریم که سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی مهمترین فعالیتشان این مهم است.

وی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود: قانون اساسی وظایف خطیر متعددی را بر عهده این شورا گذاشته است و اهمیت هر یک از این وظایف باعث شده تا این نهاد همواره مورد حمایت امام راحل ره و مقام معظم رهبری مدظله العالی و همه دلسوزان نظام اسلامی باشد؛ تفسیر قانون اساسی و اینکه قوانین و مقررات و مصوبات مجلس نباید مغایر با قانون و شرع باشد.

ملک پور همچنین خاطر نشان کرد: نظارت بر انتخابات از وظایف مهم شورای نگهبان است با گذشت ۳۷ سال از زمان تأسیس شورای نگهبان خوب این نهاد انتخابات زیادی را تجربه کرده است و با تمام هجمه ها و اتهامات همیشه وظایف قانونی خود را انجام داده است.

وی عنوان داشت: در ۲۹ اردیبهشت امسال انتخاباتی باشکوه و با مشارکتی کم نظیر برگزار شد و با وجود برخی تخلفات مقامات و تخلف در بعضی از حوزه های رای گیری شورای نگهبان به دور از حواشی به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرد پرونده های متخلفین را به قوه قضاییه ارجاع داد که اینجا باید برخورد قاطعی از سوی قوه قضایی صورت بگیرد و ان شالله در انتخابات های آینده شاهد بروز این تخلفات و قانون گریزی ها نباشیم و در رقابتی سالم و منصفانه کاندیدای مورد اعتماد مردم انتخاب شود.

ارسال نظرات