شهردار تبریز خبر داد؛

پایان تست‌های گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک مترو

شهردار تبریز از پایان تست‌های گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز خبر داد و افزود: موفقیت این تست‌ها، زمینه‌ساز استمرار برنامه‌های تجهیز خط یک خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۸۷۵۱۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از آخرین تست‌های گرم خط یک با بیان این مطلب اظهار داشت:  تست گرم خط ریلی و شبکه برق بالاسری فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز شامل ایستگاه استاد شهریار تا میدان ساعت  و سوزن‌های ارتباطی ایستگاه شماره ۱۰ (ایستگاه شهید بهشتی) با یک رام قطار با موفقیت کامل انجام شد.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن این خط به مسیر بهره‌برداری واگن‌های خط یک، شاهد کاهش مدت انتظار مسافر در ایستگاه‌ها خواهیم بود؛ بعلاوه امکان افزایش تعداد قطارها و کاهش فاصله زمانی حرکت رام‌ها نیز خواهیم بود.

شهردار تبریز با بیان این‌که مترو، مهم‌ترین اولویت شهرداری تبریز در چهار سال گذشته بوده‌است، متذکر شد: شهرداری تبریز، در چهار سال گذشته، با تزریق بیش از ۱۴۵۰ میلیارد تومان به پروژه قطار شهری، حدود ۱.۷ برابر مجموع تزریقات شهرداری و دولت در ۱۰ سال منتهی به سال ۹۲ را در این پروژه مهم، هزینه کرده‌است.

 نجفی ادامه داد: به زودی،  با نصب پله‌های برقی و تکمیل سایر اجزای بصری و فیزیکی،  شاهد افزایش چشمگیر بهره‌برداری عمومی از مترو و در نتیجه، تاثیرگذاری ترافیکی در محدوده متراکم مرکز شهر خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها