بانوی کونگ فو کار اردبیلی :

درصورت مصدومیت نصف هزینه ها را خود بازیکن پرداخت می کند .

نگین جوانمرد متولد ۱۳۷۲کونگ فو کار اردبیلی بزرگترین آرزویش کسب مدال طلای جهانی است .
کد خبر: ۸۸۸۷۵۳۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل نگین جوانمرد در گفتگو با بسیج گفت : در  کونگ فو کمبودهای زیادی داشتیم ولی باانتخاب بجای آقای امینی به عنوان رییس هیئت کونگ فو اردبیل بسیاری از مشکلات ورزشکاران این رشته حل شده است .
وی گفت : بااینکه همه ورزشکاران بیمه هستند ولی در صورت مصدوم شدن به سختی رسیدگی می شود و تقریبا نصف هزینه ها را خود بازیکن باید پرداخت کند .
بانوی کونگ فو کار اردبیلی گفت : در حال حاضر بزرگترین آرزویم فیکس شدن در تیم ملی کشورمان و حضور در مسابقات جهانی و بدست آوردن  مدال طلای جهانی است .
نگین جوانمرد بااشاره به اینکه مشوق وی پدر و مادرش بوده گفت ؛ پدر و مادر همیشه حمایتم کردند در ابتدا از،سن ۹ سالگی رشته کاراته  را شروع کردم و ار همان کودکی علاقه بخصوصی به ورزش های رزمی داشتم که مشاهده فیلم های آقای جکی جان باعث انتخاب این رشته شد چون همیشه دوست داشتم قدرتمند باشم .

وی گفت : در مسابقات مختلف زیادی شرکت کردم که از،جمله این مسابقات ۸ دوره مسابقه کشوری ، یک دوره مسابقه بین المللی بوده و دراین مسابقات موفق به کسب یک طلای بین المللی ،۴مدال طلا ، ۲نقره و ۲برنز کشوری د چندین مدال طلای استانی شده ام .
 بانوی  توانمندکونگ فو کار اردبیلی گفت : بااینکه با علی دایی هم رشته نیستیم ولی الگوی ورزشی من وی بود و از این اسطوره یاد گرفتم که باوجود سختی ها هم می شود موفق شد و موانع را از سرراه برداشت و به هدف رسید .
رشته کونگ فو از،رشته های رزمی به شمار می آید که ورزشی،انعطافی ، قدرتی هست که ضربات پا کاربرد بسیاری در این ورزش را دارد که و این ورزش در دو بخش آزاد و نیمه آزاد برگزار می شود .
نگین جوانمرد مشغول تحصیل در رشته روانشناسی است و در حال حاضر در تیم انتخاب شده استان اردبیل کار می کند و برای اردوی تیم ملی کونگ فو خود را آماده می کند تا یکی از،بازیکنان فیکس،تیم ملی کشورمان شود .
نگین جوانمرد به تلخ ترین خاطره ورزش حرفا ایی خود اشاره کرد وگفت : یکی از تلخ ترین خاطره ای که برایم رقم خورد در چند روز اخیر اتفاق افتاد . که در مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ فو در وزن ۵۴شرکت کردم در حالی که وزن خود من ۴۸هست و همین امر منجر به شکستم شد ولی به لطف خدا در حال حاضر در اردو هستم  و تلاش می کنم در وزن ۴۸فیکس شوم .
وی گفت : درصورتی که در اردوهای تیم ملی خوب بدرخشم به مسابقات آسیایی اعزام خواهم شد .

خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل _ کبری عزیزی
ارسال نظرات