مسابقه پرتاب موشک های آبی به همت علمی پژوهشی پایگاه امام خامنه ای بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۵۴۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، 20مسابقات پرتاب موشک های آبی به همت علمی پژوهشی پایگاه امام خامنه ای بسیج مساجد و محلات ولایت در پارک محله 17 شهریور شاهرود برگزار شد.

در این مسابقات که بیست تیم از بسیجیان پایگاه حضور داشتند، تیم تندر چهار مقام اول، تیم ذوالفقارپنج مقام دوم و تیم سیلی خواهیم زد مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

حمیدرضا صفری مسئول علمی پژوهشی پایگاه امام خامنه ای در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه گفت: هدف برگزاری مسابقه آموزش مقدماتی در مورد ساختار و شکل موشک و اینکه این مسابقات در سطح دانشگاه ها اجرا می شود، پیش زمینه طراحی موشک را در ذهن علاقمندان و به خصوص دانش آموزان ایجاد و نشاط و شادابی را در بین بسیجیان با این گونه مسابقات علمی بیشتر نماییم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقات کارگاه آموزشی برگزار شد افزود: قبل از برگزاری این مسابقه کارگاه آموزشی طراحی و ساخت موشک های آبی در محل پایگاه به مدت دو روز برگزار شد و شرکت کنندگان با فراگیری مقدمات کار توانستند موشک های آبی را با مواد دور ریختنی ساخته و در مسابقه شرکت کنند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها