رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: ۱۴۰۰ اردبیلی در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۸۸۸۷۵۶۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیمازاردبیل، هروز خدایی در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در امامزاده صالح اردبیل اظهار داشت: یک هزار و 400 نفر از استان اردبیل در چهلمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم در هشت رشته از قرآن کریم به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ موضوعی، حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء، حفظ کل، دعا‌خوانی، اذان، قرائت و ترتیل و در دو بخش خواهران و برادران بالای 18 سال برگزار شد و تمام هدف ما این است که بتوانیم این فرهنگ را به طور همه‌جانبه در استان ترویج دهیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: 15 داور پیشکسوت و اساتید کشوری و بین‌المللی این دوره از مسابقات قرآن کریم را داوری کردند و این مسابقات با تمام جدیت و حساسیت بررسی شد که هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد و مسابقات به بهترین نحو برگزار شود.

خدایی بیان کرد: نفرات برتر هر بخش از خواهران و برادران در هر رشته در این دوره از مسابقات قرآن کریم به مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان اردبیل راه می‌یابند و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین همگان به ویژه نسل آینده دست یابیم و شاهد تحقق این موضوع به طور همه‌جانبه در منطقه باشیم، چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ارسال نظرات