خبرهای داغ:
توسط مسؤول مددکاری بنیاد قزوین انجام شد:

تشریح برنامه‌های کمیته عفاف و حجاب بنیاد استان قزوین

مسؤول مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، برنامه‌های اجرا شده کمیته عفاف و حجاب بنیاد استان را به مناسبت هفته عفاف و حجاب تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۵۷۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فاطمه لشگری، مسؤول مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین  گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کمیته عفاف و حجاب بنیاد استان قزوین به منظور اجرای برنامه‌های مختلف با هدف شناساندن اهمیت انجام این فریضه دینی و ترویج آن در خانواده و جامعه تشکیل شد.
وی افزود: در این کمیته برنامه‌های مختلفی برای اجرا مصوب شد که تجلیل از بانوان و آقایان کارمند به عنوان الگوی عفاف و حجاب از جمله آنها می‌باشد.
لشگری برگزاری همایش بانوان کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و همسران آقایان کارمند به همراه خانواده در مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین را از دیگر برنامه‌ها کمیته عفاف و حجاب بیناد استان عنوان کرد.
وی گفت: این همایش با هدف فرهنگ‌سازی منشور عفاف و حجاب، تشویق و ترغیب کارکنان و خانواده‌های آنان جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح خانواده، اداره و جامعه و تشریح دستورالعمل رعایت شئونات اسلامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در برنامه‌های مختلف برپا شد.
لشگری گفت: در این همایش دکتر زیبا باقری، مشاوره خانواده حضور یافت و مشاوره‌های لازم را به بانوان پیرامون اهمیت رعایت فرهنگ و عفاف و ترویج آن در سطح جامعه با هدف رفع مشکلات خانواده بیان کرد.
این مسوول افزود: همچنین در همایش فوق، برنامه‌های متنوعی به منظور افزایش نشاط و شادابی بانوان و فرزندان آنها برگزار شد که برپایی مسابقه والیبال و توپ انداختن داخل سطل از جمله آنها می‌باشد.
مسؤول مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طی فراخوانی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، نقاشان هنرمند، آثار هنری خود را در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارسال کردند.
لشگری افزود: برخی از آثار هنرمندان در نمایشگاه عفاف و حجاب بنیاد استان قزوین برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شد تا آنها بیشتر با اهمیت عفاف و حجاب آشنا شوند که تجلیل از آنها برنامه‌های دیگر بنیاد در هفته عفاف و حجاب است.
 
لشگری گفت: در هفته عفاف و حجاب هر ارباب‌رجوعی که به بنیاد مراجعه کرد، به منظور تجلیل و تشویق به رعایت عفاف و حجاب، هدیه‌ای به آنها اهدا شد.
این مسوول با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های کمیته عفاف و حجاب بنیاد است، گفت: در این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن چندین آثار هنری خانواده‌های شاهد و ایثارگر، اهمیت رعایت حجاب و عفاف و توجه به آن، به تصویر کشیده شده است.
مسؤول مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین نمایشگاه توصیه‌های شهدا به رعایت عفاف و حجاب در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد استان برپا شد تا مراجعان در بدو ورود به نهاد فوق از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی ادامه داد: پوسترهای توصیه‌های شهدا به رعایت عفاف و حجاب به سراسر بنیادهای کشور و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین ارسال شد تا در دستگاه‌‌ها برای علاقمندان به نمایش گذاشته شود.
لشگری هماهنگی لازم جهت حضور کارکنان و خانواده‌های آنان برای تماشای فیلم ویلایی‌ها در سینما بهمن، برگزاری مسابقه پیامکی عفاف و حجاب برای کارکنان بنیاد و اجرای برنامه‌ی بررسی و ارزیابی عفاف و حجاب در بنیاد شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.
مسؤول مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برگزاری گردهمایی با موضوع عفاف و حجاب بعد از زیارت عاشورا در بنیاد استان برگزار شد و حجت‌الاسلام مهدی ملکی مطالبی پیرامون اهمیت این فریضه دینی بیان کرد.
وی تجلیل از ام‌‌الکلثوم حیدری همسر شهید حجت‌الاسلام سید هاشم هاشمی و رقیه حمزه‌علی‌ها مادر سردار شهید حمید قزوینی به عنوان مروجان برتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار