نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بهبود وضع اشتغال، حل ریزگرد‌ها و مشکلات آب و برق حداقل خواسته مردم خوزستان است.
کد خبر: ۸۸۸۷۶۰۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در نطق میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای رئیس جمهور آیا مقاومت مردم آبادان را به یاد دارید؟ آیا رشادت، از خود گذشتگی و ایثار مردم این خطه را به خاطر می‌آورید؟

 

وی ادامه داد: اگر این مسائل را به یاد دارید پس چرا مردم آبادان نه آبی برای شرب و نه هوایی برای تنفس دارند؟

 

مختار با بیان اینکه چرا استخدام‌های استان خوزستان اغلب غیر بومی است تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی، بهبود وضع اشتغال، رونق اقتصادی و حل ریزگرد‌ها و مشکلات آب و برق حداقل خواسته مردم خوزستان است.

 

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه حل مشکل بیکاری در استان خوزستان که مملوء از منابع و معادن است امکان پذیر و بی‌توجهی به آن هیچگونه توجیهی نمی‌پذیرد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی است که تحقق آن نیازمند اقدامی انقلابی است.

 

نماینده مردم آبادان گفت: مردم شهر من درس‌های زیادی چون مشکلات آموزشی و بهداشتی دارند و امیدوارم که بین مسئولان اجرایی گوش شنوایی وجود داشته باشد.

 

مختار یادآور شد: آبادان آب ندارد اما خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی زیادی دارد که باید به آنان توجه شود.

 

وی با بیان اینکه در این اوضاع دشمن بیکار ننشسته و سعی در سست کردن عقیده و ایمان مردم این شهر دارد گفت: جای خوشحالی دارد که با آگاهی نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین با تلاش ائمه جمعه توانستیم دشمن قسم خورده را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم و این نشان دهنده آن است که ما هم چنان در حال مقاومت و دفاع در برابر دشمنان نظام با دستانی خالی اما راسخ هستیم، امید است که در حل مشکلات استان خوزستان همت و تلاشی بیشتری شو

ارسال نظرات