برگزاری جشنواره فرهنگی عترت بانک مهر اقتصاد استان زنجان

جشنواره فرهنگی عترت ویژه خانواده کارکنان بانک مهر اقتصاد استان زنجان با حضور حجت الاسلام رحیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۶۴۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در این جشنواره که در سالن پارس سویچ زنجان برگزار شد، حجت الاسلام رحیمی در خصوص برنامه های فرهنگی که توسط بانک مهر اقتصاد با عنوان جشنواره فرهنگی برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره همه ساله برگزار می شود و از معدود برنامه هایی است که در نظام بانکی کشور برای افزایش روحیه معنوی کارکنان بسیار مثبت ارزیابی می شود.

وی در ادامه از استان زنجان به عنوان یک شهر معنوی و ارزشی یاد کرد و افزود: حضور مردم ولایت مدار زنجان در انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهر می باشد که از پایتخت شور و شعور حسینی، انتظار می رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در ادامه گفت: ما باید برای نعمت های پروردگار، بخصوص نعمت ولایت و رهبری که بزرگترین و بالاترین نعمت پروردگار است، شاکر باشیم.

حجت الاسلام رحیمی افزود: خدای متعال که تمام نعمت هارا عنایت فرموده، در برابر هیچ نعمتی منت بر سر مردم ندارد اما تنها نعمتی که با لفظ منت مطرح شده است تا مردم را آگاه کند، مشخص کردن رهبر می باشد تا مردم از این نعمت ارزشمند غافل نشوند؛ در حالیکه خداوند متعال نیاز به عبادت و تشکر ندارد و معصیت و نافرمانی ما نیز هیچ ضرری به ایشان نمی رساند.

وی گفت: رهبر اسلامی کسی است که می تواند سرمایه های بزرگ مادی و معنوی را در مسیر رشد و تعالی انسان ها و جوامع قراربدهد و مردم را در ابعاد مختلف به پیشرفت برساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج اضافه کرد: دین الهی یک برنامه جامع چند بعدی است و اگر مسائل دنیوی نیز برای مردم بطور صحیح مطرح نشود، قطعا آخرت آنها آسیب خواهد دید .

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان نیز در ادامه از برنامه های فرهنگی و معنوی توسط بانک مهر اقتصاد در طول سال خبر داد و افزود: اجرای جشنواره فرهنگی موجبات خیر، برکت و رضایت خانواده ها شده است که هرساله خانواده ها این موضوع را مطالبه می کنند.

عبدالرضا خاتمی افزود: امید است امسال هم این توفیق را داشته باشیم تا در خدمت خانواده ها باشیم و قطعاً هزینه هایی که در بخش فرهنگی انجام می شود سرمایه گذاری ارزشمندی محسوب می شود.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان، سرهنگ قاسم محمدی رئیس بنیاد تعاون بسیج استان زنجان حضور داشتند که در پایان از همسر و فرزندان شهید مرادخانی از شهدای مدافع حرم توسط رئیس اداره امور شعب استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار