استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خواسته‌های مردم استان را مطرح کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۶۷۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
استاندار در دیدار خود با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به تشریح بررسی پتانسیل‌ها و مشکلات استان در دیدار با جهانگیریتوانمندی ها و ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی، آب و انرژی استان پرداخت و کهگیلویه وبویراحمد را مستعد سرمایه گذاری و توسعه و پیشرفت برشمرد.
سیدموسی خادمی همچنین گزارشی از مشکلات و برخی کمبودهای استان در حوزه‌های مختلف ارایه داد و افزود: تدابیر و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه وبویراحمد کارساز بوده و این نگاه می‌تواند روند توسعه همه جانبه استان را بیش از پیش شتاب بخشد.
استاندار در ادامه به انتظارات به حق مردم استان از دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید که همواره به مناطق کمتر توسعه یافته و سرمایه گذاری در استان هایی که در برخی زیرساخت‌ها با مشکلاتی روبرو هستند، توجه دارد، استان کهگیلویه وبویراحمد را در اولویت خدمت رسانی قرار دهد.
خادمی از دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور به وزارتخانه‌ها برای حل مشکلات استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف خبر داد.
وی ادامه داد: در این دیدار همچنین قول دکتر جهانگیری در سفر قبلی خود به استان کهگیلویه وبویراحمد مبنی بر پیگیری و همکاری مستقیم برای حل مشکلات این استان یادآوری شد و معاون اول بر پیگیری مطالبات و خواسته‌ها تاکید کرد.
استاندار، نحوه پیگیری و چگونگی مساعدت معاون اول رئیس جمهور و بررسی راهکارهای کمک به استان را از دیگر اقدامات شایسته در این نشست بیان کرد.
سیدموسی خادمی به نظر مساعد معاون اول رئیس جمهور برای کمک به استان زرخیز کهگیلویه وبویراحمد و تاکید وی بر حل مشکلات استان اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد پیشنهادات و راهکارهای استان تا پایان شهریورماه امسال تدوین و به معاون اول رئیس جمهور ارائه شود.
ارسال نظرات