خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک قم تا ۲ هفته آینده در محدوده منطقه جمکران آغاز به‌کار می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۲۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل ایرانی‌خواه با اشاره به دیدار اخیر با آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید که با حضور قائم‌مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شد، اظهار داشت: این دیدار دارای خیر و برکات بسیاری بود و تصمیم‌های مهمی نیز با حضور این مرجع تقلید و خیرانی که در جلسه حضور داشتند، گرفته شد.

وی گفت: یکی از موضوعات مطرح‌شده، درباره بیمارستان محدوده منطقه جمکران بانام مادر و کودک بود که قرار شد تا دو هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز کرد: کلنگ این بیمارستان 250 تختخوابی چندی پیش به زمین زده‌شده و تا دو هفته آینده نیز عملیات اجرایی آن طبق تعهد خیر آغاز خواهد شد.

ایرانی خواه خاطرنشان کرد: بعد از اتمام عملیات ساخت، بیمارستان تحویل وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم می‌شود و تجهیز بیمارستان بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهد بود. همچنین در این جلسه مقرر شد تا درمانگاه خیریه جمکران به دانشگاه علوم پزشکی قم واگذار شود.
ارسال نظرات