خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان تأکید کرد
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با تأکید بر ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: جنگ نرم سخت‌تر از جنگ سخت و نظامی بوده و ضروری است برای مقابله با جنگ نرم بصیرت‌افزایی صورت پذیرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۳۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
ضرورت بصیرت‌افزایی برای مقابله با جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عادل عبدالملکی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با تقدیر از اقدمات و فعالیت های مدیر سابق این کانون اظهار داشت: ایشان خالصانه و مجاهدانه در راه رضای خدا قدم برداشت و سربازی امام زمان (عج) را به دوش کشید که امیدواریم درعرصه شورای شهر نیز با همان تفکر بسیجی و انقلابی در راستای ساخت شهر با نگاه تمدن نوین اسلامی صاحب قدم باشد.

وی برگزاری مراسم تودیع را راستای قدرشناسی و ارزش‌گذاری از افرادی که در راه اسلام، انقلاب، نظام و کشور تلاش کرده اند، دانست و عنوان کرد: این یک کار ارزنده ای است چراکه با تقدیر از یک نیروی انقلاب ، در دیگر نیروهای انقلاب برای تداوم فعالیت روحیه و انگیزه ایجاد می شود.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه «هر کس در هر مرتبه مسئولیتی اگر تفکر آاخرالزمانی نداشته باشد خائن است» بر لزوم تقویت این تفکر در جامعه پرداخت و اضافه کرد: چنانچه همه افراد جامعه در هر مسئولیت و جایگاهی احساس کنند چنین تفکری داشته باشند هیچ گاه خیانت نمی کنند و کارها ناقص نمی ماند و به بهترین نحو صورت می پذیرد به طوی که همه آماده جهاد و فعالیت می شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مهدوی و امام زمانی است، گفت: امروز اگر برای ولایت فقیه و نائب بر حقش سربازی کردیم، می توانیم در زمان ظهور نیز ادعای سربازی امام زمانی داشته باشیم که لازم است همگی در این راستا در تلاش باشند.

عبدالملکی با اشاره به اقدامات دشمن درعرصه جنگ نرم افزود: امروز دشمن در فضای مجازی سم‌پاشی شبهات دینی، القای افکار منحرف، زدن پایه های دین از طریق امامت را در دستور کار خود قرار داده و هجمه های سنگینی به سمت جوانان و ملت ما هدایت می کند.

وی با تأکید بر ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد: پس از هشت سال جنگ تحمیلی دشمن به این نتیجه رسید که با جنگ نظامی نمی تواند با جمهوری اسلامی مقابله کرده و به اهداف خود دست یابد بنابراین با جنگ نرم که سخت‌تر از جنگ سخت و نظامی است وارد شده و ضروری است بصیرت‌افزایی برای مقابله با جنگ نرم صورت پذیرد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان به ایجاد تعامل و همکاری با اداره آموزش و پرورش ناحیه یک در راستای پیشبرد اهداف عالی بسیج فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: این ارتباط و تعامل باید به دور از نگاه جناحی و حزبی در راستای تحقق اهداف بسیج و انقلاب مناسب صورت پذیرد چراکه نگاه های حزبی ناپایدارهستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات