مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج از بانک مهر اقتصاد، بعنوان یکی از معتبرترین بانک های نظام پولی بانکی کشور یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۳۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام رحیمی در جمع کارکنان ستاد و روسای دوایر بانک مهر اقتصاد استان زنجان اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد یکی از گسترده ترین شبکه های بانکی کشور را دارا می باشد و داشتن پشتوانه قوی و معتبر، آن را به عنوان یکی از معتبرترین بانک های نظام پولی بانکی کشور مبدل ساخته است.

وی افزود: این بانک با وجود برخی ناملایمتی ها، روحیه انقلابی خود را در پیش گرفته و با تلاش های شبانه روزی کارکنان، ارزش های اقتصادی و اعتبارات ارزشی خود را به نظام پولی بانکی کشور اثبات کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج گفت: وجود برنامه های مستمر و متنوع فرهنگ اسلامی در بانک مهر اقتصاد نشانگر رویکرد این نهاد ارزشمند در اشاعه فرهنگی و اسلامی است.

حجت الاسلام رحیمی افزود: وضعیت کلیه شعب بانک مهر اقتصاد در سراسر کشور، مطلوب، مناسب و با ثبات ارزیابی می شود.

عبدالرضا خاتمی رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان زنجان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور حجت الاسلام رحیمی در زنجان افزود: بانک مهر اقتصاد استان زنجان با اجرای تمامی برنامه های فرهنگی سعی در بالا بردن روحیه معنوی کارکنان دارد.

حجت الاسلام رحیمی با حضور در شعب سعدی و جمهوری بر روند شرعی بودن تسهیلات نظارت کرد.

ارسال نظرات