به مناسبت هفته عفاف و حجاب و به همت پایگاه حزب الله بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شب شعر بانوی نمونه در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۳۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با هفته عفاف و حجاب، شب شعر "بانوی نمونه" با شعرخوانی جمعی از شاعران جوان و انقلابی شهرستان شاهرود و به همت پایگاه های بسیج حزب الله و حسنی بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) و بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در فاطمیه شهرک امینیان برگزار شد.

در این محفل که نمایندگان امام جمعه شهرستان شاهرود حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، با اشاره به آیات و روایات درباره حجاب، هر روز را برای یک بانوی_مسلمان، روز عفاف و حجاب دانسته و گفت: زن مسلمان با حضور خود با چادر بعنوان پوشش برتر در جامعه، هر لحظه مشغول جهاد، و امر به معروف و نهی از منکر است.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه گفت: همان طور که سیره عملی و توصیه اکید مقام معظم رهبری است باید گفتمان های ارزشی اسلام و نظام را در قالب های مختلف نهادینه کنیم که از آن جمله، ترویج گفتمان عفاف و حجاب، در قالب شعر است.

وی افزود: یکی از اموری که کمک شایانی در تثبیت گفتمان حجاب می تواند کند، توصیه ها و سفارش به بانوان و دختران مسلمان درباره حجاب در قالب زیبا و دلنشین شعر است.

در ادامه جلسه، شش نفر از شعرای جوان و انقلابی شهرستان، آثار ارزشمند خود درباره حجاب را در سبک های مختلف شعری خوانده و مورد تشویق و تحسین حضار قرار گرفتند.

در پایان جلسه به دختران خردسالی که با چادر و محجبه در جلسه حضور داشتند، جوایز ارزنده ای اهدا شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها