برگزاری اردوی حلقه های ویژه صالحین بسیج تنگستان در استان فارس

حلقه های ویژه تربیتی صالحین بسیج تنگستان در اردوی سه روزه به استان فارس عازم شده و سومین حرم اهل بیت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ را در شهر شیراز زیارت کردند.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۴۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، بیش از 130 بسیجی عضو حلقه های ویژه صالحین در رده سنی نوجوانان تنگستان را به مقصد استان فارس و شهر شیراز ترک کردند تا با حضور در این شهر فرهنگی و مذهبی ضمن زیارت از بارگاه ملکوتی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ از اماکن دیدنی سیاحتی و زیارت این شهر نیز بازدید کنند.

این اردوی سه روزه با هدف تقویت بنیه های فرهنگی، معنوی و ارزشی بسیجیان برگزار شده که شرکت کنندگان در آن در روز اول با حضور در شهر شیراز در آیین افتتاحیه شرکت کردند و با زیارت از حرم مطهر حضرت شاهچراغ برنامه روز اول خود را به پایان رساندند.

گفتنی است کاروان تنگستانیها در روز دوم و سوم ضمن برگزاری برنامه های متنوع ورزشی و معنوی ابتدا به گلزار شهدای شهر شیراز سری خواهند زد و در آنجا با قرات زیارت عاشورا و زیارت قبر شهدا بر معنویت فضای اردوی خود خواهند افزود.

در ادامه این اردو دست اندرکاران برنامه بازدید از مناطق سیاحتی شهر شیراز از قبیل حافظیه و موزه طبیعی همچنین دروازه قران را جهت بازدید بسیجیان در نظر گرفته اند که بصورت منظم و نوبه ای به اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار