خبرهای داغ:
مدیرعامل گاز گلستان از افزایش مشترکین گاز طبیعی استان در سه ماهه نخست سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۵۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صفرعلی جمال لیوانی با بیان این که  تعداد مشترکان این استان در حال افزایش است گفت: درسه  ماهه نخست  امسال  تعداد 4 هزار و 156  مشترک جدید به جمع  مشترکان گازطبیعی استان اضافه شده اند.

وی اظهارداشت: دربازه زمانی یاد شده درسطح استان  79  کیلومتر شبکه گذاری گاز اجرا شده که از این مقدار 8  کیلومتر سهم شهرها و 71  کیلومتردیگر نیز سهم روستاهای استان بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان همچنین از نصب 3213   انشعاب جدید در این استان خبرداد وگفت: هم اکنون عملیات نصب انشعاب در برخی نقاط این استان دردست اجراست و در سه  ماه  ابتدایی  سال جاری  در بخش شهری 366  مورد و در بخش روستایی 2847  مورد انجام شد.

جمال لیوانی با اشاره به روند رو به رشد گازرسانی در استان گلستان اعلام کرد:درمدت زمان یادشده  1976  مشترک در بخش شهری و  2180   مشترک در بخش روستایی به تعداد مشترکان گاز استان گلستان اضافه شدند  .

وی با بیان این که درمدت مذکور نیز 3825 خانوار از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند گفت:از این میزان در بخش شهری 1768  خانوار و در بخش روستایی 2057  خانوار از سوخت پاک درسبد انرژی خود برخودارند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها