مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا ایستادگی و مقاومت را تنها راه مقابله با استکبار عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۶۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ایستادگی و مقاومت را تنها راه مقابله با استکبار دانست و اظهار داشت: طبیعت استکبار، سلطه کردن است و هر ملتی که در برابر سلطه گری آن ها مقاومت نکند، ضربه های جبران ناپذیری را متحمل خواهند شد.

وی افزود: آمریکایی ها همواره درطول دوران با برکت انقلاب اسلامی تلاش کرده اند با نفوذ در لایه های مختلف سیاسی و اقتصادی به نظام الهی ما ضربه بزنند ولی بصیرت و هوشیاری ملت انقلابی موجب شد تا نظام اسلامی در برابر این هجمه ها مقاومت و توطئه های دشمنان را خنثی کند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: اگر می خواهیم از اسلام و انقلاب در برابر توطئه های شوم دشمنان دفاع کنیم باید روحیه شهادت طلبی را در جامعه ترویج داده و از انقلاب حفاظت کنیم.

حجت الاسلام احمدی یادآوری کرد: امرو ملت ایران در برابر خون شهدا مسئول هستند و باید به تکلیف الهی خود که پیروی از ولایت و رهبری و حفظ اسلام و قران است عمل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد شهدا که مظهر قدرت ایران شهدا هستند و هر شهیدی پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است، گفت: روحیه شهادت‌طلبی ضامن امنیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها