مصطفی برزگر
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام:
علیپور گفت: با توجه به نفوذ دشمن در فکر و اندیشه جوانان ما و تهاجم فرهنگی غرب اجرای دوره هایی که با هدف تربیت نیروهای انقلابی برای آینده نظام اسلامی است، کاملالزامی است و قطعا دانشجویان بسیجی باید رسالت واقعی خود را ایفا کنند و قدرت تحلیل مسائل روز را در خود بالا برده و با مطالبه گری به موقع و به جا در جامعه نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۰۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ظهر دیروز با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان جلسه 4 ساعته پیرامون تعیین تقویم اجرایی حرکت اردوهای جهادی و تصمیم گیری جهت اجرای دوره خط امام(ره) استانی با حضور خادمین دوره ، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و دانشجویان جهادگر استان در محل سالن جسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی جوانب اجرایی دوره طرح ولایت استانی، کارگروه های تخصصی خواهر و برادر به صورت مجزا که شامل؛ سیاسی، فرهنگی، آموزشی، پشتیبانی، نیروی انسانی، فضای مجازی و مسئولین هر کارگروه نیز مشخص گردید که با برنامه ریزی هر چه بهتر دوره به اجرای دوره بپردازند.

گفتنی است که عوامل اجرایی دوره از شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه های ایلام و دانشپژوه دوره های قبل طرح ولایت استانی یا کشوری بوده اند.

محمود علیپور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به عوامل اجرایی دوره طرح ولایت و جهادگران دانشجو، گفت: نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی استان به میزبانی دانشگاه ایلام با حضور بیش از 170 دانشجوی بسیجی دانشگاه های استان از پنجم مردادماه به مدت ده روز برگزار خواهد شد.

علیپور تاکید کرد: با توجه به نفوذ دشمن در فکر و اندیشه جوانان ما و تهاجم فرهنگی غرب اجرای دوره هایی که با هدف تربیت نیروهای انقلابی برای آینده نظام اسلامی الزامی است و قطعا دانشجویان بسیجی باید رسالت واقعی خود را ایفا کنند و با مطالبه گری به موقع و به جا در جامعه نقش آفرین باشند.

ارسال نظرات