خبرهای داغ:
کانون بسیج رسانه هفته نامه شهرراز شهرداری شیراز با حضور مسئولان شهرداری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۱۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
در این مراسم سیروس پاک‌فطرت منتخب مردم شیراز در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: امروز بسیج مردمی در تمام اقشار به خوبی شکل گرفته و شاهد حضور پررنگ و تاثیرگذار آنان در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی افزود: در هر زمان و مکانی شاهد حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌های مقدس آن هستیم نشات گرفته از تاثیر بسیج و نقش تاثیرگذار آن در بین آحاد مختلف مردم جامعه است.

منتخب مردم شیراز در شورای پنجم همچنین به رسالت سنگین رسانه و مطبوعات اشاره و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در امانتداری، آگاهی مردم، دقت و سرعت نقش موثری دارند.رسانه‌ها هستند که با انتقادهای منصفانه و اطلاع‌رسانی شرایط روز مملکت به مردم نقش شایسته در  ادامه خدمت و برطرف کردن مسائل و مشکلات دارند.

وی از مسئولان بسیج رسانه استان فارس در راه‌اندازی کانون بسیج رسانه هفته‌نامه شهر راز قدردانی کرد و گفت: امیدواریم خبرنگاران و دست اندرکاران هفته‌نامه شهرراز در سایه بسیج نقش خود را به خوبی در دفاع از ارزش‌های انقلاب ایفا کرده و در راستای حفظ و احیاء ارزش‌های اسلامی قلم بزنند.

منتخب مردم شیراز در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با اشاره به فعالیت‌ها و ارتقاء کمی و کیفی هفته‌نامه شهرداری شیراز در یک و نیم سال گذشته بیان کرد: امیدواریم با این دقت و سرعتی که هفته نامه شهر راز دنبال می‌کند در آینده‌ شاهد تبدیل این هفته‌نامه به روزنامه باشیم.

 فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز بسیج در هر عرصه‌ای باشد سرپا از نمی‌شناسد و جانانه و عاشقانه آماده دفاع است، اظهار داشت:بسیجی‌ها در سخت‌ترین شرایط و میدان‌های سازندگی همواره حضور داشته و میدان‌دار هستند.

سرهنگ محمدجعفر دوستدار با بیان اینکه سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز بیشترین گروه‌های جهادی استان فارس را دارد گفت: امروز همت نیروهای جهادی بسیج است که توانسته‌اند با برنامه‌ریزی و همت در روستاهای محروم مشکلات را برطرف کنند.

وی به فعالیت اقشارمختلف بسیج نیز اشاره کرد و افزود: یکی از اقشار تاثیرگذار بسیج در حوزه رسانه است که در پی آن رسالت سنگینی بر عهده فعالیت فعالان مطبوعات است.اینکه سایه بسیج بر سر اهالی رسانه آید در ارتقاء کیفی مطالب تاثیرگذار بوده و باید در راستای ارزش‌های الهی و زمینه‌سازی ظهور قدم برداشت.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه سال 90 بنای شکل‌گیری سازمان بسیج رسانه کشور در این استان رقم خورد اظهار داشت:  پس از آن شاهد تشکیل بسیج رسانه در استان‌های مختلف کشور با ابلاغ بسیج رسانه بودیم.

میلاد امیری‌نژاد با بیان اینکه امروز معتقدیم وظایف بسیجیان در قبال در دفاع از انقلاب هیچ‌گاه پایان‌پذیر نیست و باید این رسالت مهم ادامه یابد به موضوع کلید واژه واژه آتش به اختیار اشاره و تصریح کرد: باید این مهم را در نظر بگیریم و و تا آخرین لحظه از وقت خود در دفاع از انقلاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نباید از این وضعیت غافل شویم خاطرنشان کرد: آتش به اختیار یعنی هر آنچه برای دفاع از انقلاب داشتید در تمام زمینه‌ها و همه حال با بصیرت تمام و دشمن‌شناسی دفاع را مورد توجه قرار دهیم.‌

 مسئول کانون بسیج رسانه شیراز نیز با اشاره به اینکه بسیج رسانه سازمانی  پویا و جوان است و در چند سال گذشته تاثیر بسزایی در بخش رسانه و اطلاع‌رسانی داتشه است اظهار داشت: وظیفه اهالی بسیج رسانه این است در چهارچوب نظام قدم بردارند و به دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله سندچشم‌انداز باشند.

رضا جاویدی راه‌اندازی دفتر کانون بسیج رسانه هفته نامه شهرراز را در ترویج رسالت‌های بسیج موثر دانست و گفت: امیدواریم با افتتاح این کانون بسیج رسانه بتوان نقش موثری در حوزه بسیج و اشاعه بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی داشت.

به گزارش تسنیم، در این مراسم سیدجواد نقیبی با حکم رئیس سازمان بسیج رسانه فارس به عنوان سرپرست کانون بسیج رسانه هفته‌نامه شهرراز منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها