خبرهای داغ:
رزمایش امنیت کوهستان در جهت ایمن سازی مناطق ییلاقی در مهدیشهر به اجرا درآمد
کد خبر: ۸۸۸۷۸۳۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، ابوطالب حسینی در حاشیه برگزاری رزمایش امنیت کوهستان در مهدیشهر اظهار کرد: طرح امنیت کوهستان با هدف ایمن سازی مناطق کوهستانی شهرستان ومناطقی که به ندرت از آنجا گذر می شود و به کوره راههایی منتهی به شهرستان است به اجرا درآمد.

وی در ادامه گفت: مسیرهایی کوهستانی در این طرح شناسایی وایست وبازرسی در این نقاطی که پیش بینی گردید با هدف برخورد با عبور کالای قاچاق ومواد مخدر به اجرا درآمد.

حسینی با اشاره به اینکه فصل ییلاق عشایر در منطقه می باشد اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی باید حضور وسرکشی در مناطق عشایری داشته باشند تاعشایر احساس امنیت داشته باشند و افرادی که مشکل وخلافی در منطقه انجام می دهند با وجود ماموران احساس ناامنی داشته باشند.

وی افزود: شناسایی افراد معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف این رزمایش دو روزه در حوزه استحفاظی مهدیشهر است که بیشترین جامعه هدف این رزمایش در مناطق ییلاقی  وکوهستانی محسوب می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران ما پدافند غیر عامل وبرخی از امکاناتی که در شرایط خاص مورد استفاده قرار میگیرنددر این رزمایش به اجرا درآمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها