خبرهای داغ:
سردار غیاثی گفت: محرومیت زدایی از مناطق روستایی علاوه بر اینکه موجب رونق تولید و اشتغال می شود، بافت روستایی و مولد جامعه را تثبیت می کند و کاهش چشمگیر مهاجرت روستائیان به شهرها را در پِی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۳۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سید محمد علی افشانی استاندار فارس و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

سردار غیاثی در این نشست با بیان اینکه مشارکت حداکثری روستاویان و ساکنان مناطق محروم در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی یکی از اهداف مهم برگزاری اردوهای جهادی در سال جاری است، گفت: " انتفاع عمومی و هم افزایی منابع و امکانات سازمان ها و دستگاه ها " در راستای خدمت به مردم و محرومیت زدایی رویکردهای اصلی برگزاری اردوهای جهادی هستند.

وی با بیان اینکه هشتصد گروه جهادی در سال جاری به مناطق محروم استان فارس اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: فعالیت این گروه های جهادی در حوزه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی و ... و براساس نیازسنجی مناطق محروم خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه برگزاری اردوهای جهادی روحیه اُمید و نشاط را در مناطق محروم زنده می کند، به خبرنگاران گفت: اردوهای جهادی بهترین عرصه و یک فرصت مناسب برای خودسازی روحی، جسمی و معنوی شرکت کنندگان در این طرح هاست.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و محرومیت زدایی در راس برنامه های مدیران استان فارس قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی  با گروه های جهادی دستیابی به نتیجه مطلوب و موفقیت را طرح های محرومیت زدایی تضمین می کند.

سردار غیاثی با بیان اینکه اعضای گروه های جهادی اقشار نوجوان، جوان و متخصص کشور هستند، گفت: دانش آموزان و دانشجویان که نسل آینده مدیران کشور هستند با حضور در اردوهای جهادی محرومیت را از نزدیک لمس می کنند و با نیازهای ساکنان مناطق محروم کشور آشنا می شوند.

وی  با تاکید بر اینکه سپاه فجر فارس با تمام توان از طرح های محرومیت زدایی حمایت می کند،  گفت: بسیج دارای یک ظرفیت عظیم از نیروی انسانی و اقشار متخصص است و آمادگی دارد در طرح های محرومیت زدایی با تمام دستگاه ها و سازمان ها همکاری کند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی یک گام موثر در راستای ترویج فرهنگ خدمت به محرومان در جامعه است، گفت: محرومیت زدایی از مناطق روستایی علاوه بر اینکه موجب رونق تولید و اشتغال می شود، بافت روستایی و مولد جامعه را تثبیت می کند و کاهش چشمگیر مهاجرت روستائیان به شهرها را در پِی خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها