فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمن برای نفوذ از روش‌های مختلفی بخصوص در حوزه نرم استفاده می‌کند و قصد دارد غیرت دینی را از درون جوانان ما بخشکاند اما نباید نسبت به این تهدیدها بی‌تفاوت باشیم.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۴۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  سردار محمدتقی صفری در یادواره شهدای تخریب استان بوشهر بیان کرد: عزت و سربلندی امروز ملت ایران در گفتمان جهانی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای این انقلاب است. امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و به عنوان سرمشق و چراغ راه برای مسلمانان جهان درآمده است.

وی ادامه راه شهدا را حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروزه مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان انقلاب اسلامی از وظایف ما است که به منظور مقابله با این تهدیدها باید مجهز به فرهنگ ایثار و شهادت، باشیم. شهدا بر عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند استوار ایستادند.

صفری گفت: ایجاد هراس در دل دشمن برای نفوذ، پایداری دین، حفظ آرمان‌های امام(ره) و انقلاب از دیگر اهدافی است که این شهدای والا مقام در راه آن جان خود را نثار کردند. همه ما باید احساسشان نسبت به حفظ این کشور و آرمان‌های انقلاب مانند شهدا باشد.اکنون دشمن برای نفوذ از روش‌های مختلفی بخصوص در حوزه نرم استفاده می‌کند و قصد دارد غیرت دینی را از درون جوانان ما بخشکاند اما نباید نسبت به این تهدیدها بی‌تفاوت باشیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شهدا این غیرت را داشتند و همین امر باعث شد حتی یک وجب از خاک این میهن اسلامی جدا نشود و اکنون نیز باید این مسیر توسط جوانان ما تداوم یابد.

ايسنا
ارسال نظرات