ستاد مدیریت و حمایت از سرمایه گذاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سرعین تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۰۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، خبرنگار چشمه لر میزگردی با عنوان ((اقتصاد مقاومتی سرعین )) در محل فرمانداری سرعین با حضور فرماندار ،فرمانده سپاه ،روسای کمیته امدادو صنعت ومعدن،مدیران جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای ،شهردار و بخشداران،و مدیران عامل تاسیسات اقامتی و ابدرمانی استان برگزار کرد.

این جلسه با ارائه عملکرد از سوی مسئولین در ساعت 11 صبح شروع شد و رفته رفته به بحث های چالشی ختم شد.

هریک از اعضا گلایه مندی های خود را از مشکلات و موانعی که باعث عدم سرمایه گذاری در سرعین ،مشکلات حوزه کشاورزی ،گردشگری بیان کردند.

بحث و گفتگوی مسئولین شهرستان تا ساعت 1 ظهر به طول انجامید ،فرماندار سرعین تذکری به خبرنگار چشمه لر مبنی بر پایان زمان اختصاص یافته برای میزگرد خبری داده بود و وقتی با با مسایل و مشکلات عمیق مسئولین مواجه شد پیشنهاد ایجاد (ستاد مدیریت و حمایت از سرمایه گذاری )داد.

اعضای این ستاد عبارتند از اعضای شورای شهر و شهردار،صنعت و معدن ،ورزش و جوانان،سپاه ناحیه شهرستان،جهاد کشاورزی،میراث فرهنگی،ورزش و جوانان،جامعه تاسیسات اقامتی و آبدرمانی استان،امور آب ،صنفی ،بخشداران ،فنی و حرفه ای ،اساتید دانشگاه،منابع طبیعی ،بهداشت و درمان،امور مالیاتی ،شورای بخش و شهرستان،امام شهرستان، که با تشکیل جلسه دیگر برای ایجاد کمیته های مختلف و اماده کردن پکیچ های گردشگری به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

ارسال نظرات