به همت بسیجیان ستاد یادواره شهدای پایگاه شهدای محراب مصلی بزرگ امام خمینی(ره)؛
به همت بسیجیان ستاد یادواره شهدای پایگاه شهدای محراب مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اولین یادواره آبرو کوچه ها افتخار محله شهید رضا عارفی دوست با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و بسیجیان در کوچه محل زندگی پدری این شهید بزرگوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۰۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اولین یادواره آبروی محله شهید رضا عارفی دوست  با اجرای حاج حمید عسگری از رزمندگان دفاع مقدس و روایت گری حاج حمید پارسا مرد دوران دیده جنگ و با مداحی مداح اهل بیت حاج محمد عطاالهی وجمعی از بسیجیان پایگاه و فرمانده حوزه ۱۱۹ شهید اشرفی اصفهانی در کوچه بنام  این شهید برگزارشد.

برگزاری اولین یادواره ابروی کوچه ها افتخار محله (شهید رضا عارفی دوست )

آبروی محله از طرح های است که برای ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا به روش تجمیع مردم در  منزل شهدا به مردم یادآوری می کند که زحمات شهدا موجب امنیت کشور است و شهدا آبروی کوچه ها، محلات و ایران اسلامی هستند.

شهید رضا عارفی دوست در  اسفندماه۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر او به عنوان یک عیدی در ۲۹ اسفند ۶۳ تحویل خانواده اش شد. فرزند اول این خانواده بنام مجید عارفی دوست نیز از شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ میباشد.

پدر "شهید رضا عارفی دوست" ازاینکه با وجود تقدیم کردن دو شهیدبه انقلاب  اسلامی دراین چند سال کسی از آنان سراغی نگرفته بود گله داشت و چقدر خوشحال شد وقتی دید قرار است یادواره این شهید برگزار شود.

خبرنگار بسیجی: محمد جواد کمالزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها