خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز :

سبک زندگی اسلامی بایددرفضای مجازی قابل لمس باشد

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز گفت : موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی که در جامعه اتفاق می افتد، بازتاب چشم گیری در فضای مجازی داشته و دارد که با توجه به تبیین آتش به اختیاری از جانب مقام معظم رهبری باید در جهت تاثیرگزاری از این طریق قدرتمند عمل کرد.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۱۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (علیه السلام) شهرستان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص تاثیرات فضای مجازی در نگرش و رفتارهای اجتماعی مردم اظهار کرد: تاثیرات گسترده فضای مجازی از چنان اهمیتی برخوردار است که رهبر معظم انقلاب طی سخنرانی در این خصوص اشاره به اهمیت ویژه این مقوله و تاثیری که در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد، فرمودند" اگر رهبر نبودم مدیریت فضای مجازی را به عهده می گرفتم".

وی تصریح کرد: همچنین بخش های عمده ای از انتخابات، مسائل سیاسی روز ایران و جهان و بسیاری از مسائل مهم دیگر متاثر از فضای مجازی هستند که به اهمیت و توجه به آن می افزاید  در این جهت امروزه با ایجاد و توسعه زیر ساخت های ماهواره ای و مجازی اقداماتی صورت گرفته که البته باید ادامه دار باشد.

حیدری اعلام کرد:  طبق آمار اعلام شده نود هزار کانال شناسنامه دار در فضای مجازی شناسایی شده که مشخصا افراد زیادی از این کانال ها از جنبه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به صورت آنلاین و کاملا قابل دسترس تغذیه می شوند که بسیار در روند کار و زندگی مردم تاثیرگذار است.

 فرمانده سپاه شهرستان البرز تبیین کرد: باید در جهت سازمان دهی و مدیریت فضای مجازی کار شود چرا که کانال ها و گروه های معاند و مخالف بسیاری در جهت ضربه زدن و تخریب نظام اسلامی و انقلاب فعالیت می کنند که باید از پیشروی و فعالیتشان جلوگیری کرد و دلیل این جلوگیری تاثیرگذاری این مطالب بر تفکر و آگاهی مردم و بحث اخلاق که سیاست های حساب شده ای از جانب این گروه ها و کانال هاست است.

وی افزود: موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی که در جامعه اتفاق می افتد، بازتاب چشم گیری در فضای مجازی داشته و دارد که با توجه به تبیین آتش به اختیاری از جانب مقام معظم رهبری باید در جهت تاثیرگزاری از این طریق قدرتمند عمل کرد.

حیدری در پایان اضافه کرد: چنان که در جامعه اسلامی طبق گفته های ولی امر مسلمین سبک زندگی باید اسلامی باشد و این مهم باید در فضای مجازی نیز قابل لمس باشد، به گونه ای که کاربران بر اساس آیین دینی و فرهنگی مملکت اسلامی رفتار کنند؛ همچنین، دشمن در راستای آسیب های فضای مجازی و البته فرهنگ بیکار نبوده و نیست پس مردم نیز باید در این مسیر کوتاهی نکرده و حساب شده و دقیق عمل کنند.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار