سخنگوی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

وداع با 15 شهید خوشنام دفاع مقدس در حسینیه عاشقان کربلای مازندران

سرهنگ رضایی از بازگشت 15 شهید خوشنام دوران دفاع مقدس از سفر کربلا به میهمن اسلامی و دیار علویان و همچنین برگزاری آئین وداع با این شهدا، امشب در حسینیه عاشقان سپاه ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۴۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج گفت:  در پی اعلام آمادگی مردم ولایتمدار و دلداه به فرهنگ شهادت مازندران، بعد از ظهر امروز پیکر 15 شهید گمنام (خوشنام) برای تشییع و تدفین به استان علویان وارد خواهند شد.
سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی اظهار کرد: مراسم وداع با پیکر مبارک 13 شهید خوشنام(گمنام)  به همراه پیکر دو شهید کشف و شناسایی شده دوره دفاع مقدس امشب بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، از جوار دو شهید گمنام مدفون شده در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور خانواده معزز شهدا، مردم عاشق فرهنگ ایثار و شهادت و مسئولین برگزار می شود.
سخنگوی سپاه کربلا با اشاره به اینکه دو شهید تشخیص هویت شده از پاسداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس از شهرستانهای بابل و آمل هستند بیان داشت: آئین اطلاع رسانی تشخیص هویت شهدا روز گذشته با حضور مسئولین سپاه کربلا و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در منازل پاسداران غیور و شهید استان، شهیدان کریم بهمنی و علی اکبر آویش به ترتیب در زرگر شهر بابل و آمل برگزار شد.
این مسئول در سپاه کربلا یادآور شد: پاسدار شهید کریم بهمنی متولد بیست فروردین 1345 در منطقه شرق دجله در 22 اسفند1363 در سن 22 سالگی به فوض شهادت نائل گشت و پیکر پاکش پس از 33 سال در عملیات تفحص کشف و هویت ایشان از طریق پلاک شناسایی گردید.
 سرهنگ پاسدار رضایی اظهار داشت: پاسدار شهید علی اکبر آویش متولد 8 آبان 1335 در عملیات کربلای 4 منطقه ام الرصاص  به تاریخ چهارم دی 1365 در سن 30 سالگی با دارابودن دو  دختر و یک پسر در حالی به جمع شهدا پیوست که فرزند چهارمش چند ماه بعد دیده به دنیا گشود و با نامداری پدر به همراه دیگر برادرش به مدارج پزشکی رسید.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت: پاسدار شهید آویش از فرماندهان سپاه آمل و همچنین گردانهای دوران دفاع مقدس بود که جانبازی در حماسه 6 بهمن سال 60 به همراه دیگر برادر شهیدش در تاریخ مجاهدت های انقلابی و ایمانی شهید ثبت شده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها