خبرهای داغ:

اعزام گروه جهادی شهید علی نوری آیسک به اردوی جهادی

گروه جهادی شهید علی نوری بسیج سازندگی حوزه سید الشهدای آیسک پس از شرکت در نماز جمعه این هفته با بدرقه امام جمعه عازم اردوهای جهادی شدند.
کد خبر: ۸۸۸۷۹۷۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، این گروه متشکل از ۱۵ جوان بسیجی پایگاههای بسیج شهید بهشتی و شهید آوینی شهر آیسک در روستاهای کوهپایه ای بخش آیسک به کمک روستائیان شتافته و در بحث آموزش و ترویج کشاورزی و مقابله با آفت کرم سرشاخه خوار وکرم خراط در باغات روستائیان اقدام خواهند کرد.

در این مراسم ، حجت الاسلام و المسلمین حسین عرب امام جمعه آیسک در سخنانی با اشاره به سفارش رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت کار جهادی ، بسیجیان را به تهذیب نفس در کنار خدمت جهادی در روستاها و تبیین اهداف انقلاب توصیه کرد.

دیدار اعضای گروه جهادی آیسک با مسؤل مرکز جهاد کشاورزی این بخش

مسئولان گروه جهادی شهید علی نوری بسیج سازندگی حوزه سیدالشهدای آیسک با "خزیمه" مسئول مرکز جهاد کشاورزی آیسک دیدار و گفتگو کردند.

مسئول گروه جهادی شهید علی نوری در این دیدار ضمن تشکر و قدر دانی از مهندس خزیمه مسئول جهاد کشاورزی آیسک مطالبی درباره فعالیت و اهداف این گروه بیان کرد و مشکلات روستاییان در سطح بخش کشاورزی آیسک بررسی شد.

در این جلسه جهادگران با توجه به عرصه یابی که از سطح روستاها داشتند پیشنهادهای خود را در بخش کشاورزی ونیازهای روستاییان مطرح کرده و از نظرات مسؤل جهادکشاورزی آیسک در این باره مطلع شدند.

مهندس خزیمه نیز ضمن تشکر از جهادگران برمشارکت بسیجیان در ارائه آموزش های ترویجی به کشاورزان تاکید کرد.

در این جلسه که نماینده حوزه سیدالشهدا ، مسؤل بسیج سازندگی حوزه و جمعی از جهادگران و کارشناس مرکز جهاد کشاورزی آیسک حضور داشتند، جهادگران طرح های پیشنهادی خود را مطرح کردند و تصمیمات خوبی در این رابطه بخصوص در بحث مبارزه با آفات اتخاذ شد.

"سیدی "مسؤل تعلیم و تربیت حوزه هم در بحث برگزاری کلاس ها در حوزه کشاورزی و کمک در بحث آموزشهای کاربردی اعلام آمادگی کرد.

مهندس خزیمه ضمن استقبال قول داد در این ضمینه با همکاری حوزه کلاس های آموزشی و اشتغال زایی از جمله تولید قارچ خانگی، کاشت زعفران ، تولید ورمی کمپوست و ...برگزار کند.

همچنین مقرر شد امسال با کمک جهادگران در بحث کمک به روستاییان کشاورز با مشارکت جهاد کشاورزی اقداماتی صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار