نجات جان مصدوم حادثه دیده در تصادف توسط امداد هوایی اورژانس اردبیل صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۲۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،‌  جوان شانزده ساله از اهالی روستای انجیرلو که براثر برخورد موتورسیگلت با خودروی سواری بشدت دچارآسیب دیدگی بدنی و خونریزی ازگوشها شده بود ابتدا توسط فوریت پزشکی 115به بیمارستان ولایت گرمی انتقال یافته و پس از اقدامات سریع  پزشکی و اورژانسی و حضور پزشکان متخصص نهایت با تصمیم پزشک معالج دستورداده شد که بیمار دراسرع وقت به بیمارستان فاطمی مرکز استان اردبیل انتقال یابد.

 

محمود بهشتی، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گرمی گفت: به محض دریافت گزارشی مبنی بر وجود صانحه در روستای انجیرلو در مسیر گرمی به بیله سوار  بلافاصله اورژانس به محل اعزام شد.

 

وی با بیان اینکه مصدوم موتور سوار براثربرخورد با ماشین سواری تصادف کرده بود، تصریح کرد: تلاشگران فوریت‌های پزشکی با انجام اقدامات اولیه پزشکی و انتقال به بیمارستان ولایت گرمی سبب حفظ جان این جوان شد.

 

وی اظهار کرد: به دلیل شدت جراحت از ناحیه سرو شکستگی جمجمه و خونریزی از ناحیه گوش دستوراعزام به مرکزاستان صادر شد اما بنا به دلایل مقدار مسافت و اروژانسی بودن حال مصدوم دیده  امکان انتقال با آمبولانس ممکن نبود و طی تماس خواستار حضور امداد هوایی در شهرستان شدیم.

 

بهشتی افزود: طی هماهنگی و به جهت بخشیدن حتی ثانیه های بیشتر به عمرجوان و مدیریت زمان  مقررشد بیماربه روبروی جایگاه سی ان جی شهرداری انتقال و بالگرد دراین مکان بیمار را تحویل بگیرد که در وسط جاده فرود آمده و مصدوم را انتقال داد.

 

وی ازانتقال موفقیت‌آمیزمصدوم توسط امداد هوایی به بیمارستان استان خبرداد وافزود: اهالی درصورت هرگونه مشکلی سریعا از طریق شماره ۱۱۵ مشکل را با کارشناسان فوریت‌های پزشکی در میان بگذارند.

 

ارسال نظرات