رئیس انجمن حمایت از زندانیان مشگین‌شهر:
رئیس انجمن حمایت از زندانیان مشگین‌شهر گفت: در یک ماه گذشته به همت انجمن حمایت از زندانیان و حمایت‌های دادستان شهرستان بالغ بر ۱۰ نفر از زندانیان مالی آزاد و به آغوش خانواده بازگشته است.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۳۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر به نقل از  خیاونیوز، مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مشگین‌شهر در محل تالار اندیشه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم جعفر رحیم‌نیا دادستان شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد رحمت انوری آذر به عنوان رئیس انجمن حمایت از زندانیان مشگین‌شهر گفت: در طول دو سال گذشته درآمد ثابت این انجمن ۵ برابر شده و از ۳۰ میلیون ریال به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه محکومان مالی نباید زندانی شوند گفت: به همتی خیرین شهرستان و با درآمدهایی که از انجمن حمایت از زندانیان تامین می‌شود بخشی از زندانیان غیر عمد و مالی آزاد شده و به آغوش خانواده‌ها برگشته‌اند لذا تلاش مجموعه قضایی و زندان در جهت حمایت از زندانیان غیر عمد است و این روند تا خالی شدن زندانیان غیر عمد ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در مقابل زندانیان عمدی و افرادی که موجب سلب آرامش مردم و شهروندان و آزار و اذیت مردم کرده‌اند به اشد مجازات محکوم می‌شوند.

رحمت انوری اذر رئیس انجمن حمایت از زندانیان مشگین‌شهر گفت: در سایه تلاش دوستان و عموم مردم اقدامات ارزشمندی برداشته شده و موجبات آزادی زندانیان زیادی فراهم شده است لذا تلاش می‌شود هیچ یک از زندانیان مالی دست خالی از این انجمن خارج نشوند.

وی افزود: در سال گذشته با همکاری زندان در جهت حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان درآمدهای ثابت همچون عریضه نویسی، آژانس، دفتر ارائه دادخواست، دفتر امانت‌داری و احداث بانگ نان در میدان دادگستری که انواع نان را به مردم عرضه می‌کند ایجاد شده تا از درآمد آن در جهت حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان استفاده شود.

وی تصریح کرد: در یک ماه گذشته به همت انجمن حمایت از زندانیان و حمایت‌های دادستان شهرستان بالغ بر ۱۰ نفر از زندانیان مالی آزاد و به آغوش خانواده بازگشته است.

وی ادامه داد: یکی از خیرین نیز با پرداخت یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال زمینه آزاد سازی ۱۸ نفر از زندانیان غیر عمد را به صورت مستقیم فراهم کرد.

 به گزارش خیاونیوز ، در این مراسم گروه نمایش ساوالان به مدیریت جلال محمدلو بازیگر سینما و تئاتر به اجرای نمایش پرداخت.

 همچنین در پایان برنامه با برگزاری انتخابات بازرسان انجمن حمایت از زندانیان انتخاب و آقایان رامین محرم زاده با ۷۹ رأی و عادل تابعی با ۶۸ رأی به عنوان بازرس اصلی و آقای آرمین با ۶۵ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/سفیرمشکین

ارسال نظرات