توسعه و بازسازی شبکه توزیع روستای کریان شهرستان میناب

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از توسعه و بازسازی شش هزار و ۷۰۰ متر شبکه توزیع در روستای کریان شهرستان میناب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۶۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ به نقل از آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، احمد شاکری بیان داشت: کاهش میزان هدر رفت آب و فرسودگی شبکه های توزیع از دلایل انجام این پروژه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میزان هزینه ی انجام این پروژه بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است گفت: آب این روستا از طریق یک حلقه چاه ف یک مخزن هوایی به اندازه ۱۵۰ متر مکعب تامین می شود.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این روستا ۵ هزار نفر بوده که تعداد مشترکان آن نیز هزار و ۴۷۸ است.

مهندس شاکری همچنین در خصوص افزایش قدرت دو چاه از چاه های مجتمع تیاب شهرستان میناب اظهار کرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال جهت رفع مشکل کمبود اب در تابستان انجام گرفته است.

وی افزود: در راستای انجام این پروژه چاه تلابی از ۵۵ به ۷۳ کیلو وات و چاه نصیرایی از ۳۷ ب ۵۵ کیلو وات افزایش یافت.

شاکری در پایان عنوان کرد: در مصرف آب دقت کنید چون زندگی ما به آن وابسته است هیچگاه به دلیل اینکه فرد دیگر مسئول پرداخت آب بهاء است، آب را هدر ندهید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار