یادداشت/علیرضا رضازاده

تراژدیِ دردناک آتنا و سخیف ترین واکنش ها به مرگ او

متاسفانه جریان رسانه ای بیمار و وابسته فکریِ غرب، مسئله را به عدم اجرای سند ۲۰۳۰ و آموزش هاي جنسی در کودکی ربط داده است؛ سخیف ترین و بی ربط ترین دلیلی که می توان برای این فاجعه هولناک برشمرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۸۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
تراژدیِ دردناک آتنا و سخیف ترین واکنش ها به مرگ او
  به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، خبر آنقدر رسانه ای شده که توضیح نمی خواهد و یادآوری آن نیز تا مغز استخوان هر انسان با وجدانی را می سوزاند.

امّا یادمان باشد این فاجعه و امثال آن هشدارهای بزرگ فرهنگی هستند که می بایست آنها را جدی گرفته و آسیب شناسی ریشه ای در موردشان انجام داد.

 متاسفانه جریان رسانه ای بیمار و وابسته فکریِ غرب، مسئله را به عدم اجرای سند ۲۰۳۰ و آموزش هاي جنسی در کودکی ربط داده است.

سخیف ترین و بی ربط ترین دلیلی که می توان برای این فاجعه هولناک برشمرد؛ گو اینکه آتنای مظلوم با آگاهی جنسی زود هنگام می توانسته مانع جنایت قاتل حیوان صفت سریالی این فاجعه (که تا سومین قربانی را نیز اعتراف نموده) بشود.

یادمان باشد بنابر آمار رسمی بیشتر تجاوزهای به عنف و کودک آزاری در کشورهایی است که زمینه اجرای این آموزش هارا فراهم نموده و هنجارهای اخلاقی را مراعات نمی نمایند.

برای پیشگیری از چنین فجایعی می بایست بررسی های روانشناسیِ اجتماعیِ دقیقی را انجام داده و این ناهنجاری ها را به همراه ریشه های اصلی آن مورد مداقّه و بررسی قرار داد.

نا دیده گرفتن فرهنگ عفاف و حجاب و بسط ناهنجاری های اخلاقی در فضای حقیقی و مجازی جامعه، قطعاً نمی تواند نوید بخش آینده روشن در این حوزه باشد.

 دقیقاً فلسفه رعایت ارزش های اخلاقی و احکام قطعی مربوط به عفاف و حجاب، همین مهم می باشد.

برای جلوگیری از جنایاتِ انسان های سرکش در سطحِ جامعه، یکی از مهمترین مکانیزم ها، مجازات افرادی است که به حدود و آزادی های فردی و اجتماعی تعدّی می کنند؛ اصل مهم و حیاتی که در قرآن کریم و در معارف اسلامی به صراحت به آن اشاره شده و علم حقوق نیز آن را تصدیق نموده و از بدیهیات می شمرد.

وقتی در جامعه اسلامی کمپین "نه به اعدام" ترویج شده و حکم الهی قصاص توسط عدّه ای روشنفکر نمایِ غرب زده (نعوذ بالله) توحّش نامیده می شود!

جای شهید و جلّادهایی که دستشان تا مِفرغ به خون هزاران آتنا و امثال وی در دهه ۶۰  آغشته است عوض می شود!

وقتی گفته می شود که مردم را به زور نمی توان به بهشت برد تا منافعِ زودگذر سیاسی تامین شود!

باید نهیب جدی زده شود که انتهای این مسیر ختم به نا کجا آباد خواهد شد.

این رویه اشتباه در تعریف آزادی؛ نه تنها وصول به بهشت را صعب نموده بلکه دنیای امروز ما را به جهنّمِ سوزانِ طغیانِ مردان و زنان لاقیدی بدل خواهد نمود که خود را مقیّد به رعایت هیچ حریم و چارچوب اخلاقی نمی دانند.

امید آنکه با برخورد جدّی و در نظر گرفتن اشدّ مجازات برای مرتکبین این جنایت هولناک و اتخاذ سیاست ها و برنامه های فرهنگی مبتنی بر فرهنگ عفاف و حجاب شاهد چنين فجایع هولناکی در آینده نباشیم.
ارسال نظرات