خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه درسپاه قصرشیرین:

فضای مجازی ظرفیتی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام شامحمدی گفت: فضای مجازی میتواند ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد و نباید از این ظرفیت قافل شویم.
کد خبر: ۸۸۸۸۰۸۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
 حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت مهم برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر است افزود: تاثیر پذیری از فضای مجازی برای جوانان بسیار زیاد بوده، که باید از این فضا برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

 

وی با اشاره به این که همه باید برای احیا فریضه الهی کمک کنیم افزود: امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی باید به عنوان کار فرهنگی انجام شود.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین، توسعه فرهنگی را زیرساخت توسعه همه امور عنوان کرد.

 
 
 
حجت الاسلام شامحمدی گفت: از نگاه رهبری کوتاهی نسبت به امربه معروف، دشمنان اسلام را بیدار خواهد کرد و لازم است هر شخصی در هر جایگاهی برای امر به معروف و نهی از منکر  تلاش کنند و این مهم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

وی تاکید کرد: باید مسلمانان هوشیار باشند و با حفظ و گسترش اتحاد و همبستگی وحدت اسلامی را نشان دهند و به دشمنان اجازه ندهند که هرگز به فکر اختلاف افکنی بین آنها باشند.

 

شامحمدی یادآور شد: چنانچه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مد نظر قرار نگیرد نه تنها دین، بلکه شخصیت انسان نیز ضربه خواهد دید.

 

وی آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر را یک ضرورت خواند و افزود: بی اطلاعی در امر اجرای این فریضه ممکن است به جای تاثیرات مثبت در جامعه منجر به دین گریزی برخی افراد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار