جمهوری اسلامی پیشرفت زیادی داشته است، به طوری كه امروز می توان به صراحت این نكته را بیان كرد و دشمنان هم این را می دانند كه جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین بازیگر منطقه غرب آسیا است و عمده این نقش را سپاه پاسداران ایفا می كند .
کد خبر: ۸۸۸۸۱۰۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در مراسم تودیع و معارفه مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت: وحدت رویه در پیشبرد اهداف و مأموریت های سازمان در سایه اخلاق اسلامی در بین مسوؤلان تیپ سرآمد و الگو است.

حجت الاسلام متین افزود: همكاری های خوب و شایسته ای را در بین فرماندهی، نمایندگی و حفاظت اطلاعات این مركز شاهد بوده ایم .

وی درادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی پیشرفت زیادی داشته است، به طوری كه امروز می توان به صراحت این نكته را بیان كرد و دشمنان هم این را می دانند كه جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین بازیگر منطقه غرب آسیا است و عمده این نقش را سپاه پاسداران ایفا می كند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان تصریح كرد: قرارگاه خاتم الانبیاء با نهایت تلاش و كوشش و دلسوزی پروژه های سخت را كه دیگران قادر به انجام آن نیستند انجام می دهند و در مقابل دولتمردان بی انصافی می كنند ، با پروژه های سپاه عكس یادگاری می گیرند و بعد در صدد تضعیف آن هستند .

حجت الاسلام متین در ادامه از زحمات و تلاش های حجت الاسلام نجفی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ در طول دوران تصدی این مسوؤلیت تشكر و قدرانی کرد.

در ادامه سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان گفت: امروز در دنیا نیروهای نظامی ویژه ای در ارتش های مختلف وجود دارند و به شدت هم برای ارتقاء خودشان تلاش می كنند.

با بیان اینکه اظهار داشت : دشمنان از به روز ترین تجهیزات و ابزار نظامی بهره می گیرند؛ اما جالب است با این همه برنامه ریزی فكری و تمرینات مداوم و هزینه های زیادی كه در این راه متحمل می شوند، از رویا رویی بارزمندگان اسلام هراس دارند ، چرا كه در میدان نبرد كسی پیروز است كه با ایمان به خدا و اعتقاد راسخ گام بر می دارد.

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) با حضور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سردار کرمی فرمانده سپاه استان در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) برگزار شد .

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام نجفی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ توسط سردار کرمی و حجت الاسلام متین تقدیرشد و حجت الاسلام والمسلمین تیموری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ معرفی شد.

ارسال نظرات