کسب 9 رتبه برتر کشوری هنرجویان استان در پانزدهمین دوره مسابقات علمی –کاربردی کاردانش

هنرجویان استان کردستان با درخشش در پانزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی 9 رتبه برتر کشوری را کسب کردند .
کد خبر: ۸۸۸۸۱۰۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت : در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی -کابردی  هنرستانهای کاردانش که از 19 لغایت 21 تیرماه 96 به میزبانی استان آذربایجان غربی  برگزار شد ، هنرجویان استان با درخششی دوباره با اقتدار موفق به کسب 3 رتبه اوّل ، 3 رتبه دوم و3 رتبه سوم در رشته های مختلف شدند .

 

وی گفت : در این دوره از مسابقات فرامرز صابری از هنرستان گشکی کامیاران در رشته برق ، میلاد عبدالهی از هنرستان سازندگان بیجار در رشته تولید محتوای الکترونیکی و ساسان محمدی از هنرستان خوارزمی ناحیه یک سنندج در رشته جوشکاری رتبه اول کشوری را بدست آوردند .

 

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه افزود : رزگار اصلانی از هنرستان شهید نصری ناحیه یک سنندج در رشته مرغداری صنعتی ، عرفان مصطفی خانی از هنرستان شهید باهنر سقز در رشته تاسیسات برودتی و موید الماسی از هنرستان کشاورزی دیواندره در رشته زراعت موفق به کسب رتبه دوم کشوری این دوره از مسابقات شدند .

 

رشید قربانی هم چنین گفت : مهتاب شریفی از هنرستان ارشاد ناحیه دو سنندج در رشته چهره سازی ، صلاح الدین نیک پی در رشته تعمیر موتوربرق خودرو و میلاد هاشمی در رشته کابینت سازی چوبی هر دو از هنرستان دکتر حسابی سقز موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شدند .

 

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به هنرجویان برگزیده ، خانواده های آنان ، دانش آموزان و فرهنگیان استان ، از اهتمام کلیه هنرآموزان ، مدیران هنرستانها ، مسئولین و دست اندرکاران آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش قدردانی کرد .

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار