مدیرکل هماهنگي و امور اجرايي مشاركت‌هاي مردمي کمیته امداد:

كمك‌‌هاي الكترونيكي خيران روند رسيدگي به امور فقرا را تسريع مي‌بخشد

خيران و نيكوكاران بيش از 282 ميليارد تومان صدقه در سال گذشته پرداخت كرده‌اند. مدیرکل هماهنگي و امور اجرايي مشاركت‌هاي مردمي کمیته امداد در حاشیه سفر به استان اردبيل برنامه‌هاي اين نهاد در جهت بهره‌گيري از روش‌هاي نوين و الكترونيكي براي سرعت بخشي به روند رسيدگي به امور فقرا را تشريح كرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۰۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ابوالقاسم رستگار، مدیرکل هماهنگي و امور اجرايي مشاركت‌هاي مردمي کمیته امداد با اشاره به اينكه با فعاليت‌هاي علمي و تحقيقي تلاش داريم مشاركت خيران در طرح‌هاي حمايتي كميته امداد و دستگيري از خانواده‌هاي تحت حمايت را سرعت ببخشيم، گفت: با جايگزين شدن روش‌هاي الكترونيكي و نوين خيران به سادگي مي‌توانند از طريق گوشي‌هاي همراه، اپيليشن، عابربانك و خودپرداز بانك‌ها به سادگي كمك‌هاي خود را در اختيار نيازمندان قرار دهند.

وي با اعلام اينكه در جهت ساماندهي صدقات 11 گام عملياتي و موثر برداشته شده است، بيان كرد: استفاده از طرح‌هاي نوين موجب سرعت بخشي به فعاليت‌ها شده و هزينه‌هاي كمتري را نيز به دنبال دارد.

رستگار با بيان اينكه هم اكنون زيرساخت‌هاي تكنولوژي و بهره‌گيري از روش‌هاي الكترونيكي فراهم شده است، افزود: آسان پرداخت #8877*، تلفن نيكوكاري، ظرفيت بانك‌ها و اپيليشن‌هاي گوشي همراه و پرداخت ابنترنتي از جمله ابزارهاي مهم كميته امداد در تسهيل و تسريع كمك رساني خيران است كه تا كنون نتايج مطلوبي را داشته است.

مدیرکل هماهنگي و امور اجرايي مشاركت‌هاي مردمي کمیته امداد با اشاره به اينكه برون سپاري صدقات و واگذاري آن به مراكز نيكوكاري و شبكه‌هاي مردمي از ديگر راهكارهاي اين نهاد در تسهيل روند خدمت رساني به نيازمندان است، گفت: كميته امداد در جهت توسعه مشاركت‌هاي مردمي تلاش دارد صندوق‌هاي صدقه را در اختيار مراكزنيكوكاري قرار دهد تا از اين طريق خيران به شكل ساده‌تري انفاقات خود را به دست خانواده‌هاي بي‌بضاعت محله برسانند.

منبع: سايت خبري كميته امداد
ارسال نظرات