سرهنگ موحدیان در جلسه اعزام خانواده کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه استان سمنان گفت: باید فکر خانواده ها باشیم و اگر نباشیم دشمن با هجمه فرهنگی که دارد کار می کند، بهترین جایی که می توان خانواده ها را مصون نگهداشت دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۳۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق موحدیان در جلسه برنامه ریزی اعزام خانواده کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تشکر از خواهرانی که با شعار صیانت از خانواده برنامه بسیار خوبی را برگزار کردند اظهار کرد: برنامه راهپینایی روز ملی حجاب و عفاف بسیار خوب بود و از همه دست اندرکاران آن تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با اشاره به راهیان نور و اعزام کارکنان به غرب و جنوب افزود: برای رفت و برگشت این اردوها دستورالعمل های حساب شده پیش بینی شده است و برای خانواده پاسداران شاغل و بازنشسته برنامه ریزی دقیق انجام می شود.

موحدیان خاطر نشان کرد: برای ارزش های دفاع مقدس هرچه کار فرهنگی انجام دهیم کم است؛ بهترین جایی که می توان خانواده ها را مصون نگهداشت دفاع مقدس است و دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است و باید از فرصت ها استفاده کرد و این فرهنگ را ترویج نمود.

جانشین سپاه قائم (عج) استان تصریح کرد: با توجه به اهمیت کار راهیان نور باید کار بسیار موثر انجام دهیم و یاد شهدا را گرامی بداریم؛ موزه دفاع مقدس همدان یک دوره کامل دفاع مقدس شناسی است و واقعاً فوق العاده است و باید حتماً در اردو راهیان نور بازدید از این موزه مورد توجه باشد.

وی با اشاره به 67 شهید عملیات مرصاد از استان سمنان بیان کرد: شهیدانی همچون اخلاقی و خالقی و دیگران که در دوران دفاع مقدس از فرماندهان ارزشمند بودند باید مورد توجه باشند و نقش برجسته استان سمنان در عملیات مرصاد باید تبیین و به هموطنان ما شناسانده شوند.

موحدیان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد اهمیت تیپ قائم و نقش آن در دفاع مقدس تاکید کرد: باید فکر خانواده ها باشیم و اگر نباشیم دشمن با هجمه فرهنگی که دارد کار می کند باید بیش از پیش به اینها بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها