نایب رئیس کمیته تعامل با دولت فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اعضای کمیته در جلسه امروز خود ۲۰ شاخص را که برای انتخاب وزرا مشخص کردند.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۵۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیته تعامل با دولت در انتخاب وزرای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: در جلسه امروز شاخص‌های عمومی که برای انتخاب وزرا لازم است رعایت شود مشخص شد.

وی افزود: اعضای کمیته در جلسه امروز خود 20 شاخص را برای انتخاب وزرا مشخص کردند که می‌توان از مهمترین شاخص‌های تعیین شده به مرزبندی شفاف و دقیق وزرا با فتنه 88 اشاره کرد. 

نایب رئیس کمیته تعامل با دولت فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: از دیگر شاخص‌های تعیین شده در این جلسه می‌توان به بحث کارامدی و تخصص و تجربه وزرا اشاره کرد همچنین در این شاخص‌ها بر پاک‌دستی، ساده زیستی و عدم وجود خصلت اشرافی‌گری در وزرا و همگرایی و هماهنگی با تیم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دولت و توجه به مطالبات مردم و مدیریت جهادی، گفتمان انقلابی و ارزشی و اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از تولید ملی و اشتغال تاکید شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها