خبرهای داغ:
در جهت اشتغال‌زایی ایثارگران؛

بخش خصوصی هیچ گونه همکاری با بنیاد ندارد

علیرغم همکاری خوبی که بخش دولتی جهت اشتغال جامعه ایثارگران دارد، بخش خصوصی هیچ‌گونه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ندارد.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۵۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونان بنیاد استان به تشریح روند اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سطح استان قزوین پرداخت.
وی گفت: متاسفانه علیرغم امکاناتی که بخش خصوصی از منابع دولتی دریافت می‌کند هیچ‌گونه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جهت ارایه‌ی خدمات به ویژه اشتغال ایثارگران ندارد.
حقایق‌پور افزود: کارگروه اشتغال استانداری قزوین تاکنون در جلسات مختلف، موضوع اشتغال جامعه هدف را پیگیری کرده است که امیدواریم با اجرای برنامه‌های مناسب مشکل بیکاری ایثارگران برطرف شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین همچنین در ارتباط با حوزه آموزش عالی بر پیگیری مشکلات موجود و ارایه‌ی خدمات لازم در همه آموزشگاه‌ها به جامعه هدف بنیاد تاکید کرد.
وی بر پیگیری ثبت گلزارهای شهدا به ویژه گلزار شهدای قزوین در راستای حفظ آثار ماندگار شهدا در این مجموعه‌ تاکید کرد و گفت: ایجاد مراکز فرهنگی در گلزار شهدا و رسیدگی به مشکلات و ساماندهی آنها در دستور کار حوزه مربوطه قرار گیرد.
در این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تشریح اهمیت طرح انتقاد در بنیاد بر ضرورت انتقاد سازنده توسط کارکنان در جهت پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد
این مسوول گفت: انتقادکننده بایستی دارای ویژگی‌های خاصی بوده و انتقاد را ابتدا از خود شروع کرده و سپس به دیگران منتقل نماید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین رازداری، ارتقای سطح دانش، انتقاد در خلوت و عدم عیب‌جویی را از ویژگی‌های انتقادکننده برشمرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها