استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران از اجرای طرح‌های تکراری، هدر دادن منابع و سرمایه انسانی در راستای پیشگیری از اعتیاد پرهیز کرده و تمرکز خود را بر روی طرح‌های موثر با بازدهی خوب، قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۵۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مواد مخدر در کشور بسیار زیاد شده به طوریکه مقام معظم رهبری برای انجام اقدامات پیشگیری از این معضلات تاکید کرده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مسؤولان تاکید کرد: از اجرای طرح‌های تکراری، هدر دادن منابع، سرمایه انسانی و وقت پرهیز کرده و از جزیره‌ای عمل کردن در راستای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر خودداری کنید.

این مسؤول ادامه داد: فضای سخت سیاسی در کشور حاکم است و هر اقدام سازنده‌ای در مسیر عمران و آبادی در زمینه‌های مختلف تحت شعاع مباحث سیاسی قرار می‌گیرد که این خود یک آسیب بزرگ بوده و از حرکت به سمت پیشرفت پیشگیری می‌کند.

وی با تاکید بر افزایش طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی در حوزه پیشگیری از مواد مخدر در سیستان و بلوچستان، گفت: صدا و سیما در این راستا رسالت سنگینی بر عهده دارد و باید فعالیت‌های فرهنگی خود را ارتقا دهد.

هاشمی بیان کرد: از خلاقیت، ذوق و هنر ایرانی آنطور که باید در بحث پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی استفاده نشده و می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی برای تزریق شور و نشاط در جامعه بیشتر تلاش کنند.

ارسال نظرات