رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌آباد:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌آباد گفت: دستگاه‌های عضو تحول اشتغال را 26 دستگاه هستندکه حدود شش هزار 335 نفر تعهد اشتغال دارند.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۸۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مجید کریم‌نژاد اظهار داشت: امروز دومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم‌آباد با حضور تمام دستگاهای اجرای و نهادهای اداری در محل فرمانداری برگزار شد.

وی دستگاه‌های عضو تحول اشتغال را 26 دستگاه برشمرد و افزود: این دستگاه‌های اجرایی حدود شش هزار 335 نفر تعهد اشتغال دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌آباد میزان سرمایه‌گذاری شش هزار 335 اشتغال را یک هزار 721 میلیارد 615 میلیون تومان برشمرد و عنوان کرد: این میزان اشتغال در سه بخش کشاورزی صنعت و خدمات پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در بخش کشاورزی 280 میلیون تومان سرانه و در بخش صنعت 708 میلیون و در بخش خدمات 81 میلیون تومان پیش بینی شده است که دراین جلسه تعدادی از دستگاه‌ها تحقق برنامه داشتند و به کسانی هم که برنامه نداشتند تذکراتی داد شد.

کریم نژاد گفت: در جلسه بعدی کارگروه اشتغال ارزیابی سامانه رصد و گزارش دهی دستگاه‌ها با توجه به اهداف سامانه رصد را خواهیم داشت. با توجه به شرایط در کل کشور مسائل و مشکلاتی در بحث بیکاری و اشتغال ایجاد شده است که لرستان نیزمستثنی نیست.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌آباد گفت: درصد ثبت نام بیکاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، سال گذشته نیز نزدیک به شش هزار اشتغال ایجاد شد که در سامانه رصد ثبت و ارزیابی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات